«کلئوپاترا» یک نویسنده تازه گرفت. به این ترتیب، فیلم جدید آنجلینا جولی یک بار دیگر با مشکل روبرو شد و زمان فیلم برداری اش به عقب افتاد.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۸
بازنویسی کاراکتر «کلئوپاترا» مشکلی تازه در فیلم آنجلینا جولی

به گزارش جام جم آنلاین ، طی سه سال اخیر که بحث تولید نسخه تازه ای از داستان کلاسیک کلیوپاترا مطرح شده، این چندمین بار است که این فیلم با یک مشکل تازه روبرو می شود.

نسخه تازه فیلم نامه «کلئوپاترا» را دیوید اسکارپا می نویسد و معلوم نیست چه کسی به عنوان کارگردان، پشت دوربین آن قرار خواهد گرفت.

قبل از این نام سه فیلم ساز برای کارگردانی این درام تلخ تاریخی اعلام شد، ولی در حال حاضر هیچ یک از آن ها با این پروژه همکاری نخواهند داشت.

به نوشته نشریه ورایتی، پل گرینگراس، جیمز کامرون و آنگ لی سه فیلم سازی بودند که در مقاطع مختلف نامشان به عنوان کارگردان «کلئوپاترا» اعلام شد.

شایعات تایید نشده حکایت از این می کند که دیوید فینچر هم اکنون در حال مذاکره با تهیه کنندگان فیلم است، تا امر کارگردانی آن را به عهده بگیرد.

فیلم نامه اقتباسی نسخه تازه «کلئوپاترا» براساس داستان نوول پرخواننده «کلئوپاترا:یک زندگی» اثر استیسی شیف نوشته خواهد شد.این داستان با داستان فیلمی که الیزابت تیلور بازی کرد، تفاوت هایی خواهد داشت.

بر این اساس، داستان فیلم جدید بر روی طمع کاراکتر کلئوپاترا و حرص او برای کسب قدرت سیاسی تمرکز خواهد کرد. به این ترتیب، جولی در نقش کلیوپاترا، در قالب کاراکتری منفی ظاهر می شود.

بعد از «اسکندر» الیور استون، «کلئوپاترا» دومین فیلم سینمایی است که آنجلینا جولی در آن در نقش یک کاراکتر تاریخی ایفای نقش می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها