دو دیدار هفته پایانی لیگ برتر فردا یکشنبه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۹
برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال/ استقلال - سپاهان ؛ پرسپولیس - ملوان

به گزارش جام جم ورزشی ، اوج هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو بازی آخرش است، جایی که ذوب آهن اصفهان به مصاف تراکتورسازی می رود و استقلال میزبان سپاهان اصفهان است.

نگاهی به این دو مسابقه بسیار مهم می اندازیم

ذوب آهن - تراکتورسازی تبریز

ذوب آهن اصفهان فردا در زمین خود میزبان تراکتورسازی است که در هفته های اخیر به خوبی نتیجه گرفته است. ذوبی ها در بازی قبلی خود مقابل گسترش فولاد بازنده شدند این در حالی است که آنها در آسیا خیلی خوب نتیجه می گیرند که این موضوع ممکن است در بازی فردا روی عملکرد آنها مقابل تراکتورسازی تاثیر مثبت داشته باشد.

تراکتورسازی هم مانند ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در گروه خود صدرنشین است با این تفاوت که آنها در هفته های اخیر بر خلاف ذوب آهن در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند.

این دو تیم در رده چهارم و پنجم جدول قرار دارند و ذوب آهن به لطف 4 گل زده بیشتر یک پله بالاتر از تراکتورسازی است.برنده این دیدار می‌تواند در رده چهارم قرار بگیرد.

استقلال- سپاهان

استقلال سخت به دنبال بازگشت به صدر جدول است به خصوص اینکه نفس های رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس را بیشتر از هر زمان دیگری پشت سر خود حس می کند. استقلال در شرایطی مقابل سپاهان قرار می گیرد که تیم اصفهانی سخت بحران زده است و بدترین فصل سال های اخیر خود را پشت سر می گذارد. سپاهان که همیشه مدعی لیگ برتر بوده حالا ممکن است در خطر سقوط به دسته پایین تر هم قرار داشته باشد.

8 بازیکن استقلال در آستانه محرومیت و سه اخطاره شدن هستند.آرش برهانی، خسرو حیدری،هرائیر مگویان، یعقوب کریمی،امین حاج محمدی،پروپیچ،میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی اگر در بازی با سپاهان کارت زرد بگیرند دربی حساس 27 فروردین را از دست می‌دهند. استقلال یازده مساوی در این فصل دارد البته رکوردار مساوی‌ها سپاهان با 12 تساوی است ، بنابراین احتمال تساوی این مسابقه هم کم نیست هرچند شایعه شده که این مسابقه فرصت آخر استیماچ است.

برنامه دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و پنجم

شنبه 21 فروردین 95
ملوان بندرانزلی – پرسپولیس- ساعت 17:30- ورزشگاه تختی انزلی
رضا کرمانشاهی – بابک داوری – محمد راهی – رضا عادل – ناظر: حسین نجاتی
نفت تهران- پدیده خراسان- ساعت 19-ورزشگاه تختی تهران
یاسر همرنگ – محمدرضا منصوری – علی دودانگه – محمدرضا اکبریان – ناظر: ایرج نظری
یکشنبه 22 فروردین 95
ذوب آهن- تراکتورسازی تبریز- ساعت 17-ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
موعود بنیادی فر – سجاد طوری – فرهاد مروجی – مهدی مرجانزاده – ناظر: حیدرشکور
استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ساعت 19- ورزشگاه آزادی تهران
تورج حق وردی – رضا سخندان – حسن ظهیری – پیروز سیف اله پور – ناظر: مسعود عنایت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها