سرقت‌ پمپ بنزین اتومبیل در لباس ماموران امداد خودرو

سارقان حرفه ای شمال تهران دستگیر شدند + عکس

بررسی جریمه‌های رانندگی، راز مردی را که با همدستی اعضای باندی خودروهای سرقتی را با مدارک خودروهای تصادفی می‌فروخت، فاش کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۸
جریمه‌های رانندگی راز دزدان خودرو را فاش کرد

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش ماموران پلیس راهور هنگام بررسی پرونده‌های تصادفات جاده‌ای متوجه شدند چند دستگاه خودروی زانتیا و پژو پارس که در سوانح رانندگی بشدت تخریب شده‌اند بتازگی در شهرهای دیگر یا اطراف تهران جریمه شده‌اند.

ماموران به این ماجرا مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد خودروهای تصادفی توسط مالکان آنها به افرادی فروخته شده است. این در حالی بود که بررسی پلیس روی تصاویر خودروهایی که جریمه شده بودند نشان می‌داد این خودروها سالم بوده و فقط پلاک خودروهای تصادفی روی آنها ثبت شده است.

با کشف این سرنخ ماموران احتمال دادند، اعضای یک باند با مدارک خودروهای تصادفی به فروش خودروهای سرقتی اقدام می‌کنند بنابراین موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع داده و با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت، با دستور بازپرس غریب احمد‌زاده تحقیقات پلیس ادامه پیدا کرد .

در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران ردپای یک متهم سابقه‌دار را در خرمشهر به دست آوردند. چند روز پیش ماموران با اعزام به این شهر متهم فراری را که سوار یک خودروی سرقتی زانتیا بود، شناسایی کردند و او پیش از این‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

متهم برای ادامه تحقیقات و دستگیری همدستانش به پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن
-
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام ، چرا افرادی كه سابق چندین مورد سرقت دارند را ازاد می كنند وجامعه را ناامن و خانوادهایی را درگیر ونگران ومضطرب می كنند 80تا سرقت داشته ولی راست راست قدم میزده وماشین می دزدیده ...

نیازمندی ها