گزارش پرتاب نارنجک در بازی پرسپولیس و تراکتور به دست کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۵
خبر بد برای فوتبال ایران؛ بشکن زدن عربستانی ها برای حماقت چند تماشاگر!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از جام نیوز، آنهایی که در جریان بازی حساس پرسپولیس و تراکتورسازی ترقه و نارنجک دستی به داخل زمین پرتاب کردند، باعث شدند میزبانی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های عربستانی به خطر بیافتد.

متاسفانه گزارش پرتاب نارنجک در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و هنوز معلوم نیست این گزارش را چه منبعی به AFC رسانده است؟ افسر امنیتی یوفا و افسر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در آزادی حاضر بودند یا سفارت کشورهای عربی در ایران؟! اما هر چه بود حالا احتمال محرومیت تیم های ایرانی وجود دارد.

در حالی که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا تا یک هفته دیگر نظر نهایی خود را در خصوص محل برگزاری بازی مستقیم تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کند و در شرایطی که همه چیز به نفع فوتبال ایران بود و AFC با وجود فشار آل سعود چاره ای نداشت جز این که تیم های ایرانی را ملزم به سفر به ایران کند و به آنها بگوید به عنوان میهمان باید برای بازی به ایران بروید اما اگر دوست ندارید میزبان تیم های ایرانی باشید، می توانید در دوحه مقابل تیم های ایرانی بازی کنید، حماقت آنهایی که روز بازی پرسپولیس و تراکتور در آزادی ترقه انداختند و سهل انگاری آنهایی که مانع ورود نارنجک دست ساز به ورزشگاه نشدند، شرایط را تغییر داد.

در واقع با حماقت چند دیوانه که هنوز هم معلوم نیست چگونه موفق شده اند نارنجک های دست ساز را داخل ورزشگاه ببرند، شاید تیم های ایرانی ناچار شوند در یک زمین بی طرف به مصاف تیم های عربستانی بروند.

حالا فدراسیون فوتبال عربستان در حال بشکن زدن است و از دیروز سایت های عربی شروع کرده اند به جوسازی علیه فوتبال ایران و مدعی شده اند با اتفاقات تازه ای که در ورزشگاه آزادی رخ داده کنفدراسیون فوتبال آسیا به راحتی می تواند اعلام کند ایران برای برگزاری بازی مستقیم تیم های ایرانی و عربستانی ناامن است!

البته فدراسیون فوتبال ما هم نباید بیکار بنشیند و باید هرطور شده مانع این کار شویم ولی این یک حقیقت است که به آل سعود بهانه برای سواستفاده دادیم.

نمی دانیم الان باید یقه نارنجک اندازها را بگیریم یا آنها که اجازه دادند تماشاگرنماها نارنجک به آزادی ببرند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها