عامل جنایت در پاتوق معتادان گرگان، پس از یک ماه سکوت، لب به اعتراف گشود. وی انتقامگیری را انگیزه‌اش از قتل اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۴
دستگیری عامل جنایت در پاتوق معتادان

به گزارش جام‌جم ، هشتم بهمن امسال ماموران پلیس گرگان از کشف جسد مرد 39 ساله‌ای در خانه روستایی باخبر شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مقتول بر اثر اصابت جسم سخت به سرش کشته شده و دو روز از مرگ او می‌گذرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که مشخص شد مرد میانسال معتاد بوده و خانه‌اش پاتوقی برای افراد سارق و معتاد بود.

در ادامه با توجه به سرقت نشدن پول‌های مقتول، این فرضیه که مرد معتاد قربانی انتقامگیری شده باشد، قوت گرفت.

تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد سه مرد معتاد آخرین افرادی بودند که به خانه مقتول رفت و آمد داشته‌اند. با مشخص شدن هویت این سه نفر، آنها تحت‌ تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند. این سه نفر با انتقال به پلیس آگاهی استان گلستان بازجویی و مدعی شدند که در مرگ او نقشی نداشته‌اند.

ماموران در ادامه تحقیقات، اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد دو نفر از آنها نقشی در این جنایت نداشته‌اند بنابراین آنها آزاد شدند، اما سومین مظنون پرونده همچنان در بازداشت بود تا این‌که با گذشت یک ماه از وقوع این جنایت سرانجام دو روز پیش سکوت خود را شکست و به قتل مرد معتاد اعتراف کرد.

متهم به قتل درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: در جریان رفت و آمدم به خانه مقتول متوجه شدم که او حرف‌های نامناسبی درباره اعضای خانواده‌ام زده و آبروی همسرم و خواهرم را برده است؛ بنابراین چند بار به او تذکر دادم، اما دست‌بردار نبود. این درگیری ادامه داشت تا این‌که تصمیم به قتل وی گرفتم. موضوع را به یکی از دوستانم گفتم که او قبول کرد کمکم کند.

وی اضافه کرد: شب جنایت به بهانه مصرف موادمخدر به خانه مرد معتاد رفتیم و دوستم در خانه را قفل کرد و با چوبدستی او را کتک زدیم که ضربات من باعث مرگ او شد.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل، همدستش نیز تحت ‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد که پس از بازجویی، گفته‌های متهم به قتل را پذیرفت و گفت قاتل اصلی دوستش بوده و او فقط مقتول را کتک زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها