روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد

روادید هیات ایرانی برای اعزام به عربستان صادر نشد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به رغم دعوت رسمی وزیرحج عربستان از هیات ایرانی برای امضاء تفاهم نامه اعزام زائران حج 95، مسئولان عربستان تاکنون برای صدور روادید این هیات اقدامی نکرده اند.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۴
روادید هیات ایرانی برای اعزام به عربستان صادر نشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، هیات ایرانی متشکل از رئیس سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر، برخی معاونین بعثه مقام معظم رهبری درحج و مسئولان هلال احمر کشورمان طبق برنامه زمانبندی شده قبلی قرار بود برای امضاء تفاهم نامه حج 95 به عربستان سعودی سفر کنند.

برهمین اساس این نشست که همه ساله پیش از اعزام زائران ایرانی برای امضاء تفاهم نامه و برنامه ریزی های مربوطه به عربستان انجام می گرفت، امسال نیز قرار بود روز چهارشنبه نوزدهم اسفندماه جاری درعربستان برگزار شود.

برپایه این گزارش، در این نشست دو جانبه مقرر شده بود مسئولان سعودی و پزشک حج عربستان ودیگر دست اندرکاران حضور داشته باشند به دلیل صادرنکردن به موقع روادید هیات ایرانی این نشست در روز چهارشنبه برگزار نخواهد شد.

امسال 61 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی شدند که در فاجعه اسف بار منا 461 زائر کشورمان جان خود را از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها