روزانه 13 تا 15 هزارتن بار به میدان مرکزی میوه و تره بار وارد می شود؛ این را مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در نشست خبری صبح امروز این سازمان با خبرنگاران گفت.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۵
تهرانی ها روزانه 1000تن میوه می خورند

به گزارش جام جم آنلاین ، عبدالحسین رحیمی گفت: هر روز محصولات مختلف پروتئینی، فرنگی و بازرگانی به میدان مرکزی میوه و تره بار وارد می شوند که از این بین 6000 هزارتن محصولات به شهر تهران وارد شده و بقیه در سطح سایر شهرها توزیع می شوند.

وی همچنین از مصرف روزانه بین 800 تا 1000 تن میوه در سطح شهر تهران خبر داد و افزود: امسال مردم برای محصولات کشاورزی نگرانی نداشته باشند؛ امسال این محصولات به وفور در داخل تولید شده و در سطح بازار موجود است.

رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه های ویژه سازمان میادین برای روزهای پایانی سال و بویژه تعطیلات نوروز گفت: 200 میدان و بازار تره بار در سطح شهر تهران برای ارائه خدمات به شهروندان در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین از راه اندازی غرفه های دستچین میوه توسط خود مشتری ها خبر داد و گفت: در این فرآیند دیگر به هیچوجه کارگران دخالتی در انتخاب میوه ها نخواهند داشت.

به گفته وی، میوه های دستچین، بین 10 تا 12 درصد بالاتر از قیمت میوه های فله به فروش می رسند که باز 40 درصد پایین تر از قیمت فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همچنین از فعالیت میادین میوه و تره بار سطح شهر تهران از روز سوم فروردین به بعد در سال آتی خبر داد و افزود: تمام میادین تهران در روزهای اول و دوم فروردین‌ماه سال 95 تعطیل خواهند بود و در روز سوم و چهارم فروردین‌ماه، میدان‌های 15 گانه اصلی باز و به ارائه خدمات مشغول خواهند بود.

مینا مولایی - گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها