دو پسر جوان وقتی دیدند غذایی برای پذیرایی از مهمانان ناخوانده خود ندارند، تصمیم عجیبی گرفتند. آنها با کشاندن پیک پیتزافروشی به محله‌ای، او را با چاقو تهدید و پیتزاهایش را سرقت کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۰
پیتزا با طعم سرقت مسلحانه

به گزارش جام‌جم ، دو شب پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر اراک تماس گرفت و برای دستگیری دو مرد سارق کمک خواست. ماموران با حضور در محل و مشاهده مالباخته، به تحقیق از وی پرداختند.

او در اظهاراتش به پلیس گفت: پیک پیتزافروشی هستم. مردی در تماس با محل کارم شش عدد پیتزا سفارش داد. من هم نشانی را گرفتم و برای رساندن پیتزاها و دریافت پول، به آنجا رفتم. اما هر چه محله را جست‌و‌جو کردم خانه موردنظر را پیدا نکردم. می‌خواستم به محل کارم بازگردم که ناگهان دو مرد جوان با چاقو سد راهم شدند و با تهدید به مرگ، مرا کتک زده و پیتزاها را دزدیدند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری آغاز شد تا این که ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد سارقان دو جوان بوده‌اند که در همان حوالی زندگی می‌کنند. در ادامه متهمان در خانه‌شان دستگیر شدند.

آنها با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند که پیک موتوری پیتزا‌‌فروشی را کتک زده و پس از تهدید، پیتزاهایش را سرقت کرده‌اند.

یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: من و دوستم در خانه اجاره‌ای ساکن بودیم. شب حادثه دوستانمان به عنوان مهمان به خانه‌مان آمدند. آن شب پولی نداشتیم و موادغذایی‌مان هم تمام شده بود. برای این که آبرویمان پیش مهمان‌ها حفظ شود، تصمیم گرفتیم با یک پیتزافروشی تماس گرفته و شش عدد پیتزا سفارش بدهیم و بعد با کشاندن پیک آنجا به محله‌ای حوالی خانه‌مان، او را تهدید و پیتزاها راسرقت کنیم. طبق نقشه با مشاهده پیک موتوری کتکش زدیم و پیتزاها را دزدیده و از مهمان‌ها پذیرایی کردیم. اما با این اشتباه، گرفتار شدیم.

پرونده متهمان پس از تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها