قلعه‌نویی: کافی است آرامش داشته باشیم و اشتباه نکنیم

آسیا؛ بهانه‌ای برای آشتی با تراکتور

نتایج ضعیف و پرنوسان امسال، هفته به هفته تماشاگران تراکتورسازی را کم کرد، تماشاگرانی که این تیم ریشه‌دار خیلی به آنها امید بسته حداقل در لیگ قهرمانان آسیا و از بازی امروز برابر الجزیره امارات سکوهای ورزشگاه یادگار امام را به تسخیر خود درآورند.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۵

تراکتورسازان که نیم‌فصل دوم لیگ را با یارگیری‌های چشمگیر آغاز کردند، خیلی امیدوار بودند با مربی باتجربه‌ای مثل امیر قلعه‌نویی نیم‌فصل متفاوتی را تجربه کرده و رفته‌رفته به صدر جدول نزدیک شوند، اما این خواسته در پایان هفته 21 هنوز برآورده نشده و منهای برد اخیر برابر سپاهان تیم قلعه‌نویی آنچنان که خود او اذعان دارد، نتوانسته نظر هواداران را جلب کرده و به همین دلیل هواداران با تیمشان قهر کرده‌اند.

با این حال عرصه آسیا و مصاف با یک تیم خارجی می‌تواند انگیزه خوبی برای تماشاگران تراکتور باشد تا پشتیبان تیمشان در لیگ قهرمانان باشند. قلعه‌نویی با اشاره به این موضوع گفت: این تیم برای مردم است و امیدوارم تماشاگران پرشور تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند و به نتیجه‌گیری تیم کمک کنند.

قلعه‌نویی در نشست خبری این بازی با بیان این‌که بعد از برد مقابل سپاهان، تراکتورسازی تیمی شده که مورد نظر اوست، افزود: در تورنمنت‌هایی مثل لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گرفتن در بازی اول بسیار مهم است و امیدوارم با تمام شرایط موجود بتوانیم هر سه امتیاز بازی اول را بگیریم. به نظرم قرعه‌ ما خوب است زیرا بازی اول و آخر ما در خانه است و اگر کمی آرامش داشته باشیم با این‌که در گروه سختی قرار داریم، اما می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره برنامه‌هایش برای مهار بازیکنان خوب الجزیره هم گفت: هدف من این است که ارتباط بین هافبک‌ها و مهاجمان حریف را قطع کنیم. البته حریف نقاط آسیب‌پذیری هم دارد که تقریبا در تمرین‌ها روی آنها کار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کافی است آرامش داشته باشیم و از اشتباه کردن دوری کنیم. یقینا هدف اصلی و اول ما این است که گل نخوریم و بعد به دنبال گلزنی باشیم.

برنامه امروز لیگ قهرمانان آسیا

گروه C: پاختاکور ازبکستان ـ الهلال عربستان (15)، تراکتورسازی ایران ـ الجزیره امارات (16)

گروه D: العین امارات ـ الجیش قطر(18 و 30 دقیقه)، الاهلی عربستان ـ نسف‌قارشی ازبکستان (20 و 45 دقیقه)

گروه G: ملبورن ویکتوری استرالیا ـ شانگهای شنهوا چین (12 و 15 دقیقه)، سامسونگ کره‌جنوبی ـ گامبااوزاکا ژاپن (14)

گروه H: اوراوارد ژاپن ـ سیدنی اف‌سی استرالیا (14)، گوانگ‌جو چین ـ پوهانگ کره‌جنوبی (15)

نتایج بازی‌های دیروز:

گروه A: لوکوموتیو ازبکستان یک ـ الاتحادعربستان یک

گروه E: جونبوک موتورز کره‌جنوبی 2 ـ اف‌سی توکیوی ژاپن یک، بین دونگ ویتنام یک ـ جیانگسو چین یک

گروه F: سانفرسه ژاپن یک ـ شاندونگ لیوننگ چین 2، بوریرام تایلند صفر ـ اف سی سئول 6

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها