تدکروز نامزد ریاست جمهوری آمریکا:

رئیس‌جمهور شوم 12 میلیون مهاجر را بیرون می‌کنم!

تدکروز گفت اگر رئیس‌جمهور شود، دولتش همه 12 میلیون مهاجر غیرقانونی را که در آمریکا زندگی می‌کنند،‌ اخراج خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۵
رئیس‌جمهور شوم  12 میلیون مهاجر را بیرون می‌کنم!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه هافینگتون پست "تد کروز" یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه روز دوشنبه گفت اگر رئیس جمهور شود، دولتش همه 12 میلیون مهاجر غیرقانونی را در کشورش زندگی می کنند،‌ اخراج خواهد کرد و هرگز اجازه بازگشت به آمریکا را به آنها نخواهد داد.

به نوشته این روزنامه، تد کروز دوشنبه در گفتگو با شبکه فاکس نیوز گفت: «ما باید این قانون را اجرا کنیم... قانون فدرال ایجاب می کند همه کسانی که به طور غیرقانونی در اینجا زندگی می کنند، از کشور اخراج شوند.» وی گفت به طور قطع مهاجران غیرقانونی را تحت پیگرد قرار خواهد داد.

کروز تصریح کرد آمریکا دیواری در امتداد مرز خود با مکزیک احداث خواهد کرد، نیروهای مرزی را سه برابر خواهد کرد، و سامانه های ورد بیومتریک نصب خواهد کرد تا «بتوانیم پی ببریم که چه کسی فراتر از مهلت روادید خود در کشور مانده است.»

اظهارات کروز نشانه شدیداللحن تر شدن سخنان نامزدی است که همین ماه گذشته ایده اخراج اجباری مهاجران غیرقانونی را رد کرد، و از این ایده که دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوریخواه پیشنهاد کرده بود، انتقاد کرد.کروز ماه ژانویه گفت چنین سیاستی نشانه «دولتی پلیسی» است و «ما قانون را در مورد هیچ جرمی به این طریق اجرا نمی کنیم.»

مجری شبکه فاکس نیوز دوشنبه در مصاحبه با کروز از وی سؤال کرد که آیا (اگر رئیس جمهور شود) برای اخراج تامی اومالی، تبعه ایرلندی که مهلت روادید وی پایان یافته است، تلاش خواهد کرد یا خیر. وی در پاسخ گفت:« بهتر است بدانید که هم دونالد ترامپ و هم مارکو روبیو به 12 میلیون (مهاجر غیرقانونی که در کشور حضور دارند) اجازه خواهند داد که تبعه آمریکا شوند، اما من این کار را نخواهم کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها