عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در فتنه 88 قصد آسیب رساندن به انقلاب اسلامی را داشتند با تعریف پروژه ای جدید قصد نفوذ به مجلس خبرگان را داشتند که خوشبختانه با هوشیاری شورای نگهبان نقشه آنها نقش بر آب شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۸
پروژه نفوذ با هوشیاری شورای نگهبان عقیم ماند

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله علی اسلامی اظهار داشت: این افراد قصد داشتند با در اختیار گرفتن انتخابات شهر تهران و شهر های بزرگ کشور اکثریت مجلس خبرگان را از آن خود کنند که شورای نگهبان با درایت و هوشیاری مانع از این اقدام شوم آنها گردید.

آیت الله اسلامی گفت: این افراد در خیال خود برای دوران پس از تایید صلاحیت و انتخاب خود نیز نقشه هایی را ترسیم کرده بودند که اولین آنها حذف سپاه از گردونه انقلاب بود.

وی اظهارداشت : البته همه این افراد کاملا در شورای نگهبان پالایش نشده اند و عده ای از وابستگان به این تفکر از صافی شورای نگهبان گذشته اند که حتما ملت ایران د 7 اسفند آنها را از گردونه حذف خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مجلس خبرگان به طور مستمر و مداوم در حال رصد جامعه و شرایط کسانی که در مضنه رهبری هستند ، و همواره در حال ارزیابی شرایط افراد احتمالی برای رهبری در آینده نظام هستند.

وی با ترسیم جایگاه مجلس خبرگان خاطر نشان ساخت : مجلس خبرگان ویژگی خاص خودش را دارد و مقررات قوای سه گانه بر او جاری نیست و دارای جایگاه رفیعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها