آزاده آل‌ایوب معروف به «خاله نرگس» با اعلام این‌که برنامه «رنگین‌کمان» در این 13 سال با فراز و فرودهای بسیاری روبه‌رو بوده است، گفت: با این حال دوست دارم بهترین خاله بچه‌ها باشم و عمرم را پای‌برنامه رنگین‌کمان گذاشتم.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۷

آل‌ایوب در پاسخ به این پرسش که چطور شد به سمت اجرای برنامه‌های کودک رفتید، به فارس گفت: در ابتدای کارم حس کردم باید وارد این حیطه شوم تا برای خود و دیگران فردی مفید باشم. در ادامه به خاطر روحیه‌ای که از خود می‌شناختم به این نتیجه رسیدم که روحیاتم با حال کودکان تناسب دارد و می‌توانم برای آنها نیز مفید باشم و حتی این موضوع را برخی اطرافیان به من گفته بودند.

وی ادامه داد: با این که پیشنهادهای بسیاری در زمینه اجرای بزرگسال و برنامه «به خانه برمی‌گردیم» داشتم و این که خیلی از افراد به من گفتند فضای کارت را تغییر بده تا به تکرار نیفتی، اما همیشه به ندای قلبم گوش کردم و از این بابت راضی هستم. ریشه‌های من در گلدان رنگین کمان محکم و عمیق شده است و من نیز به حضورم در برنامه «رنگین‌کمان» مثل یک گیاه نگاه می‌کنم. معتقدم که سرنوشت هر فردی را خدا طراحی می‌کند و من نیز همیشه نعمت توام با ظرفیت خواستم تا خودم را گم نکنم.

خاله نرگس درباره این که چرا بازیگری را ادامه نداده است، توضیح داد: الان هم بازیگری را دوست دارم و اگر نقشی ماندنی از سمت کارگردان‌هایی چون حسن فتحی، مهرجویی، حاتمی کیا و... پیشنهاد شود، حتما می‌پذیرم؛ در غیر این صورت خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها