ماموران پلیس شهرستان اردکان در یک عملیات ضربتی، فردی را که با ربودن یک طفل چهار ساله قصد داشت وی را به قتل برساند شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۳
نجات گروگان ۴ ساله از دست آدم ربا

به گزارش جام جم آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته فردی ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ربوده شدن فرزندش خبر داد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس اردکان در محل حاضر و با بررسی موضوع، مشخص شد که متهم؛ «محمدمبین» را هنگام بازی در کوچه ربوده و طی تماس تلفنی تهدید کرده که وی را به قتل خواهد رساند.

سرهنگ سید رضا صادقیان ضمن اشاره به اقدامات فنی و پلیسی گفت: ماموران پلیس با بررسی و تحقیقات میدانی فرد آدم ربا را شناسایی کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه آدم‌ ­ربا دارای مشکلات روحی و روانی و همچنین ۶ فقره سابقه کیفری بود، تیم­های عملیاتی از نیروهای ورزیده و باتجربه پلیس اردکان تشکیل شد.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: ماموران پلیس اردکان متوجه شدند که فرد آدم ربا به محدوده ۸۰ کیلومتری شهر اردکان متواری شده است. ماموران پلیس در قالب تیم های گشتی محسوس و نامحسوس به محل اعزام شدند؛ متهم با مشاهده ماموران در مسیر مخالف جاده ترانزیتی فرار می‌کرد که با هوشیاری پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و دستگیر شد.

وی، انگیزه آدم ربای ۴۸ ساله را اختلافات قبلی و خانوادگی با والدین این پسربچه بیان کرد و افزود: با تلاش و اقدام به موقع پلیس اردکان از یک فاجعه بسیار دلخراش و ناگوار جلوگیری شد.

صادقیان ضمن اشاره به بازگرداندن محمدمبین به خانواده اش افزود: این اقدام به موقع و با تدبیر پلیس اردکان که در کمتر از چهار ساعت انجام شد؛ از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد. متهم دستگیر شده با دستور مقام قضایی برای بازجویی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها