روی آنتن

طنین جشنواره فیلم فجر در رادیو

پنج شبکه رادیویی رسانه ملی، سی‌و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۵

به گزارش خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی، محمدصادق رحمانیان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ و نماینده معاونت صدا در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرکه در نشست تعامل شبکه‌های رادیویی رسانه ملی با ستاد جشنواره فیلم فجر برگزار شد، گفت: در جشنواره امسال پنج شبکه رادیویی تهران، فرهنگ، جوان، ایران و رادیو گفت‌و‌گو اهم رویدادهای جشنواره سی‌و چهارم را در قالب برنامه‌هایی با عنوان سیمای سیمرغ، سینما زاویه، حوض نقره‌ای، سودای سیمرغ، کافه هنر، شب نقره‌ای و... برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

آغاز پیش تولید خندوانه

سجاد افشاریان، سرپرست نویسندگان برنامه خندوانه گفت: در مرحله پیش‌تولید خندوانه هستیم و طبق پیش‌بینی به احتمال زیاد نزدیک عید نوروز «خندوانه»‌ را روی آنتن می‌بریم. به گزارش فارس، برنامه خندوانه در حال ضبط آیتم‌هایی از این برنامه در استان‌های مختلف است که از جمله آنها می‌توان به قزوین و ارومیه اشاره کرد. اجرای این بخش‌ها به عهده بهروز بقایی است.

«بازار از طهران تا تهران»

مستند «بازار از طهران تا تهران» از مجموعه «سینما حقیقت» شنبه 10 بهمن ساعت 21 برای اولین بار از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و یکشنبه 11 بهمن ساعت 9، دوشنبه 12 بهمن ساعت 23 و چهارشنبه 14 بهمن ساعت 18 بازپخش می‌شود. این مستند با پژوهش و ساخت دکتر عباس و رضا خانلری، علاوه بر مرور آداب و رسوم و ویژگی‌های تاریخی بازار بزرگ تهران، چگونگی شکل گیری پایتخت را نیز به تصویر می‌کشد.

بیمار استاندارد کلید خورد

مجموعه نوروزی «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی در بیمارستانی واقع در ولنجک کلید خورد. مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال بیمار استاندارد به فارس گفت: طی روزهای گذشته تصویربرداری این سریال آغاز شد و کار را با بخش‌های خیابانی شروع کردیم. بابک حمیدیان نیز اولین بازیگری است که جلوی دوربین رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها