آیت‌الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران

دست اندرکاران حج به فکر جان حجاج باشند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این‌که نباید در پسابرجام کالاهای آمریکایی و اروپایی وارد شود، زیرا برخی از این بازار سوءاستفاده می‌کنند و ما مصرف‌گرا می‌شویم، گفت: دولت در دوران پسابرجام رکود و بیکاری را جبران کند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۲

وی هشدار داد: نکند با پسابرجام کالاهای اروپایی و آمریکایی ما را تبدیل به موجودات مصرف‌کننده واقتصادمان را تبدیل به اقتصاد لیبرالی کند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، در مورد خطر نفوذ که مقام معظم رهبری چندی پیش هشدار داده بودند، تصریح کرد: نکند خدایی ناکرده یک‌بار دیگر شاهد مجلسی باشیم که بیانیه اروپا و آمریکا در آنجا خوانده شود یا شاهد خبرگانی باشیم که رتبه‌اش پایین بیاید و میدانی برای زورآزمایی این گروه و آن گروه باشد.

وی دستگیری سربازان آمریکایی در آب‌های خلیج‌ فارس ازسوی سپاه را اقدامی بموقع دانست و ضمن تشکر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام در یک زمان بسیار مناسب و در پسابرجام که بعضی‌ها قدرت آمریکا را بزک می‌کردند، صورت گرفت. بازداشت و اسارت سربازان آمریکایی، نشانه روح حماسی و عزتمدار نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و رزمایش ما در بندرعباس نیز اقتدار ما را در دریا به تصویر کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها