دمل جنگ‌طلبی جمهوری‌خواهان آمریکا سر باز می‌کند

یکی جلوی این دلقک را بگیرد

درگیری لفظی شدید و طولانی مدت دونالد ترامپ و مجری شبکه فاکس‌نیوز علت عدم حضور وی در مناظره اخیر نامزدهای حزب جمهوریخواه در این شبکه تلویزیونی بود.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۲
علت عدم حضور ترامپ در مناظره جمهوریخواهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، تد کروز و مارک روبیو از عدم حضور دونالد ترامپ در مناظره روز گذشته (پنجشنبه) استفاده کردند و تمام تلاش خود برای کاهش فاصله با این غول بازار املاک آمریکا که اکنون پیشتاز نظرسنجی‌ها به شمار می‌رود را به کار بردند.

کروز و روبیو در نظرسنجی‌های ایالت آیوا درحال تعقیب ترامپ هستند و امیدوار به خلق یک شگفتی هستند. در این برنامه طرفین بر سر موضوعات داخلی مانند مهاجرت با یکدیگر به بحث و مناظره پرداختند.

عدم حضور ترامپ در این برنامه بارها مورد اشاره واقع شد و بوش فردی بود که بیشترین انتقاد را علیه وی داشت. شهرت ترامپ و مورد تمسخر قرار دادن رقبایش باعث شده که مناظره های حزب جمهوریخواه در سراسر این کشور و حتی به صورت بین‌المللی بیننده‌های بسیاری را جذب کند.

مگان کلی، مجری فاکس نیوز فردی بود که حضور وی در این برنامه علت اصلی تحریم مناظره از سوی ترامپ بود. شدت اختلاف این مجری تلویزیونی و ترامپ به حدی است که در مگان کلی در ابتدای برنامه سوالات خود را با این جمله آغاز کرد که "مشکل آشکار در این جلسه حضور ندارد". کروز نیز از این فرصت استفاده کرد و به عنوان نامزدی که بعد از ترامپ در نظرسنجی‌ها رتبه دوم را در اختیار دارد ترامپ را یک هنرمند غیرجدی در حوزه توهین به دیگران معرفی کرد که برای انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مناسب نیست.

وی با اشاره به الفاظی که ترامپ پیش از این استفاده کرده بود گفت: من یک دیوانه‌ام و تمام افرادی که در این برنامه حضور دارند احمق، چاق و زشت هستند- و بن (کارسون) تو یک جراح افتضاح هستی.

نامزدهای حزب جمهوریخواه در بخش دیگری از این مناظره هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را نیز هدف انتقادات خود قرار دادند. روبیو نسبت به وعده کلینتون مبنی بر ادامه سیاستهای اوباما هشدار داد. وی که سعی داشت مردم آیوا را به عنوان قدرتمندترین مخالفان کلینتون معرفی کند در بخشی از این مناظره تاکید کرد: هیلاری کلینتون نمی‌تواند در این انتخابات برنده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها