سارا پلین، فرماندار سابق ایالت آلاسکا که سال ۲۰۰۸ نامزد معاونت ریاست جمهوری بود، می‌گوید از مبارزات دونالد ترامپ که برای کسب نامزدی حزب جمهوریخواه می‌کوشد، حمایت خواهد کرد. به گزارش ایسنا، پلین گفت: «مفتخر» است می‌تواند بر مبارزات ترامپ، که در نظرسنجی‌ها از دیگر رقبای حزب پیشی گرفته است، مهر تائید بزند.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۴

پلین و سناتور جان مک‌کین در انتخابات سال ۲۰۰۸ از باراک اوباما و جو بایدن شکست خوردند. او به‌رغم کناره‌گیری از عالم سیاست، همچنان صدایی با نفوذ در میان محافظه‌کاران است. او پس از انتشار بیانیه در حمایت از ترامپ، در یک گردهمایی در ایالت آیووا در کنار این میلیاردر عالم تجارت ظاهر شد.

سارا پلین طی 20 دقیقه سخنرانی خود از ترامپ تمجید کرد و از آرزوی خود برای «قدرتمند شدن دوباره آمریکا» سخن گفت. پلین در این سخنان همچنین سیاست خارجی باراک اوباما و توافق هسته‌ای با ایران را محکوم کرد و گفت که طی دوران زمامداری این دولت «ما پیشانی خود را بر خاک مالیدیم و معذرت‌خواهی کردیم و سپس خم شده و گفتیم که متشکریم، دشمن». پلین در ادامه گفت که ما در مقابل، باید «به سلحشوران خود اجازه می‌دادیم کار خود را انجام دهند و داعش را نابود کنند». وی همچنین به شعار سال 2008 اوباما مبنی بر «امیدواری به تغییر» حمله کرد.

ترامپ نیز در ادامه، پلین را «محافظه‌کاری قابل اعتماد» با کارنامه‌ای درخشان در زمینه اداره دولت با مخارج کم دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها