سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات:

لیست‌های غیر رسمی درباره صلاحیت ها اعتبار ندارد

یک فعال سیاسی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما:

رأی شورای نگهبان فصل الخطاب است

یک فعال سیاسی با بیان اینکه رأی شورای نگهبان فصل الخطاب است گفت: تا زمانی که کار نظارت شورای نگهبان به پایان نرسیده، نباید عملکردش را مورد داوری قرار داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۸
رأی شورای نگهبان فصل الخطاب است

به گزارش جام جم آنلاین ، غلامعلی دهقان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما ادامه داد: همه احزاب سیاسی باید به درستی عملکرد شورای نگهبان احترام بگذارند و مطیع آن باشند زیرا شورای نگهبان ،برابر قانون و قانون فصل الخطاب است.

وی ادامه داد: تا کنون همه احزاب خود را در چارچوب قانون تعریف کرده و تخطی قابل ملاحظه ای به چشم نمی خورد.

این فعال سیاسی درباره تمکین به قانون اساسی هم گفت: موافقان و مخالفان حق اظهار نظر دارند اما نباید از موازین قانون جمهوری اسلامی تخطی کنند و داوری نهایی (عملکرد شورای نگهبان) را باید مورد اطاعت قرار دهند.

دهقان ادامه داد: برای شناسایی اثرات تمکین از قانون فعلاً زود است و باید تا دقیقه 90 صبر کرد.

قدرت الله رحمانی استاد دانشگاه هم در این برنامه گفت: رسانه های منتصب به جریانات سیاسی که بیشتر در معرض رد صلاحیت هستند توپخانه خود را به سمت شورای نگهبان نشانه رفته اند که این امر می تواند در دراز مدت تبعات ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

غلامعلی دهقان در ادامه این برنامه گفت: در انتخابات این دوره کسانی حضور دارند که متولد 67 به بعد هستند یا تازه 30 سالشان به اتمام رسیده و کاندید شده اند این افراد چطور می تواند اثبات کنند به هیاتهای نظارت استانی که ما هم صلاحیت داریم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها