قائم مقام معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از کشت فراسرزمینی انواع سبزی و صیفی گلخانه‌ای روس‌ها در ایران خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای صادرات انواع محصولات باغی از جمله انواع خشکبار به روسیه نیز صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۴
روس ها در ایران سبزی  می کارند

به گزارش جام جم آنلاین ،جهانگیر عرب اظهار کرد: طی شش ماه گذشته که روس‌ها تقاضای واردات سبزی و صیفی از ایران داشتند و ما نتوانستیم به دلیل برخی مشکلات موجود از جمله گردش مالی و غیره این محصولات را برای آنها صادر کنیم، سرمایه‌گذاران روسی خود اقدام به سرمایه‌گذاری برای کشت فراسرزمینی انواع سبزی و صیفی گلخانه‌ای در ایران کردند.

وی افزود: در حال حاضر روس‌ها با سرمایه‌گذاری خود گلخانه‌هایی را در کشور اجاره کرده و ضمن تامین و مایحتاج خود در زمینه‌ انواع نهاده‌ها از جمله بذر، کود و غیره از شرکت‌های معتبر اروپایی، به تولید انواع سبزی و صیفی می‌پردازند.

قائم مقام معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: سبزی و صیفی تولید شده روس‌ها در ایران از طریق کشت فراسرزمینی به روسیه می‌رود و در این زمینه نیز دیگر هزینه‌های اضافی برای ایران در صادرات به روسیه هم ندارد.

عرب اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه‌ی صادرات انواع محصولات باغی از جمله انواع خشکبار مانند پسته، بادام و غیره به روسیه در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

منبع:ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها