روش‌های مختلفی برای ذخیره اسکرین‌شات‌های آیفون (تصاویری که با فشار همزمان کلیدهای Home و Power از صفحه‌نمایش آیفون گرفته می‌شود) وجود دارد که اتصال با کابل یو‌اس‌بی یا استفاده از ارتباط وایرلس و بهره‌مندی از امکانات اشتراک‌گذاری بی‌سیم هنگام اتصال به یک شبکه محلی برخی از آنها به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۰
ذخیره خودکار اسکرین‌شات‌های آیفون در رایانه

به گزارش جام جم کلیک،همان‌طور که می‌دانید در هرکدام از این روش‌ها درنهایت شما هستید که ‌باید به‌صورت دستی تصاویر را انتخاب کرده و به پوشه موردنظر در رایانه انتقال دهید و انجام این کار برای افرادی که مدام با اسکرین‌شات‌ها سر و کار دارند (ساخت مطالب آموزشی، بررسی اپلیکیشن‌های آیفون و...) کمی وقت‌گیر است.

برای ساده‌تر شدن این مراحل قصد داریم روشی را که از ترکیب چند سرویس و نرم‌افزار حاصل می‌شود به شما آموزش دهیم تا بتوانید به‌راحتی و به‌طور خودکار تمام اسکرین‌شات‌های ثبت شده در آیفون را روی رایانه خود نیز مشاهده کنید.

1 ـ نرم‌افزار Dropbox را روی رایانه خود نصب کرده، در این سرویس ثبت‌نام کرده و عملیات ورود به نرم‌افزار را اجرا کنید.‌

https://www.dropbox.com

2 ـ در دستگاه آیفون خود اپلیکیشن اپ‌استور را اجرا کرده و نرم‌افزار IF by IFTTT را در آن جست‌وجو و نصب کنید.

http://j.mp/click_ifttt

3 ـ این اپلیکیشن را از فهرست اپلیکیشن‌های آیفون اجرا کنید و در ادامه از بالا سمت راست روی آیکونی که به شکل یک ظرف غذا است فشار دهید.

4 ـ در صفحه My Recipes روی آیکون «+» که در بالا سمت راست قابل مشاهده است فشار دهید و گزینه‌ Create a Recipe را انتخاب کنید.

5 ـ در صفحه جدید روی آیکون «+» پس از عبارت If فشار داده و عبارت Photo را در کادر جست‌وجو وارد کنید. سپس از فهرست نتایج روی iOS Photos فشار دهید.

6 ـ در ادامه New Screenshot را انتخاب کنید (چنانچه برای اولین بار است از این سرویس استفاده می‌کنید نیازمند تایید عملیات و صدور مجوز برای دسترسی به تصاویر اسکرین‌شات روی آیفون خواهید بود) و پس از بازگشت به صفحه Create a Recipe روی آیکون «+» در مقابل عبارت then فشار دهید.

7 ـ از فهرست فرمان‌های موجود گزینه‌ Dropbox را انتخاب کرده (ممکن است نیازمند صدور مجوز برای دسترسی این اپلیکیشن به سرویس دراپ‌باکس خود باشید) و روی Add file from URL فشار دهید.

8 ـ در این مرحله پنجره تنظیمات دراپ‌باکس باز شده و نام فایل، محل ذخیره‌سازی آن و... در آن مشخص شده است.

چنانچه نیازمند تغییر در محل ذخیره‌سازی فایل روی سرویس دراپ‌باکس هستید این تغییر را اعمال کرده و از بالا سمت راست گزینه‌ Next را فشار دهید.

9 ـ با انتخاب گزینه‌ Finish مراحل کار به اتمام می‌رسد و می‌توانید دستور شرطی را که بتازگی ایجاد کرده‌اید در صفحه My Recipes مشاهده کنید.

10 ـ از حالا به بعد هرگاه اسکرین‌شاتی را در دستگاه خود ثبت کنید، به‌طور خودکار یک نسخه از آن به دراپ‌باکس شما منتقل ‌و در پوشه‌ مشخص شده ، ذخیره می‌شود که این پوشه توسط نرم‌افزار دراپ‌باکس در رایانه شما نیز قابل دسترسی و مدیریت است. پس به محض ثبت تصاویر اسکرین‌ شات، نسخه‌ای از آنها در رایانه نیز قابل مشاهده خواهد بود.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها