ارسال پیام‌های متنی یا ایمیل با تبلت سرفیس 3 از هر مکانی امکانپذیر است؛ اما اگر بخواهید از صفحه‌ نمایش دستگاه خود عکس بگیرید تا مثلا رکورد کسب شده در یک بازی را برای دوستانتان ارسال کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید؛ مشکلی با عنوان روش تهیه اسکرین‌شات در سرفیس3. تا به ‌حال به این مشکل برخورد کرده‌اید؟ دوست دارید بدانید چگونه می‌توان در این تبلت‌ها که به ویندوز 8.1 مجهز هستند، اسکرین‌شات تهیه کرد؟ در ادامه شما را با پنج روش انجام این کار آشنا می‌کنیم:
کد خبر: ۸۰۴۷۱۸
تهیه اسکرین‌شات در سرفیس 3

روش اول: کلید ویندوز در تبلت سرفیس خود را فشار داده و نگه دارید. همزمان کلید کم کردن صدا را نیز فشار دهید و نگه‌دارید تا صفحه‌ نمایش برای یک لحظه پرش کند. اکنون می‌توانید اسکرین‌شات را در پوشه‌ Screenshots از مجموعه‌ Pictures مشاهده کنید.

روش دوم: کلید ویندوز را فشار داده و نگه‌دارید سپس کلید PrtScn را فشار دهید. همانند روش اول اسکرین‌شات در پوشه‌ Screenshots قابل مشاهده است.

روش سوم: کلید PrtScn را فشار دهید. (در این حالت اسکرین‌شات در حافظه‌ موقت ذخیره می‌شود) اکنون یک برنامه ویرایش تصاویر همچون Paint یا Photoshop را اجرا کرده و با استفاده از گزینه‌ paste، اسکرین‌شات کپی شده را مشاهده کنید.

روش چهارم: کلید Alt را فشار داده و نگه‌دارید سپس کلید PrtScn را فشار دهید تا فقط تصویری از پنجره‌ فعال در حافظه‌ موقت ویندوز ذخیره شود. همچون روش 3 اسکرین‌شات را در یک برنامه ویرایش تصاویر کپی کنید.

روش پنجم: نرم‌افزار Snipping Tool را در حالت دسکتاپ اجرا کنید.

روی علامت پیکان کنار گزینه‌ New کلیک کرده یا فشار دهید و محدوده‌ مورد نظر برای تهیه اسکرین‌شات را مشخص کنید. در ادامه پس از انتخاب محدوده موردنظر، با انتخاب گزینه‌ Save، اسکرین‌شات به ‌نمایش درآمده در Snipping Tool را در محل دلخواه ذخیره کنید.

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها