عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون خبر داد و گفت: برای اداره کشور در ماه های اول سال ۹۵ تنخواه در اختیار دولت قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۷
تصویب کلیات بودجه ۹۵ درکمیسیون بودجه مجلس

اسماعیل جلیلی در گفتگو با مهر، با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: کلیات لایحه بودجه به اتفاق آراء در کمیسیون تصویب شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون ها فرصت دارند تا لایحه بودجه را در بخش های مختلف مورد بررسی قرار دهند و پس از آن کمیسیون تلفیق تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به تعیین اعضای کمیسیون های مختلف جهت عضویت در کمیسیون تلفیق ادامه داد: دولت لایحه بودجه دوازده دوازدهم را به مجلس ارائه کرده است. با توجه به فرصت کم مجلس برای بررسی لایحه بودجه، کمیسیون تلفیق متناسب با زمان تأخیر دولت تنخواه مورد نیاز را در اختیار دولت قرار خواهد داد.

جلیلی تصریح کرد: بر این اساس پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق و جمع‌بندی کلی درآمدها و هزینه ها مجلس تنخواه مورد نیاز را که دو دوازدهم یا سه دوازدهم خواهد بود در اختیار دولت قرار می دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: اگر مجوزی برای این اقدام نیاز باشد، صحن علنی مجلس در اختیار دولت قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها