مرد میانسال زمانی که با پافشاری مرد جوان برای ازدواج با دخترش رو به رو شد، دست به انتقام گیری عجیبی زد. او با همدستی دو نفر پدر خواستگار دخترش را ربود.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۶
دزدیدن پدر برای انصراف پسر از خواستگاری

به گزارش جام‌جم ، 23 دی امسال مرد میانسالی در حال بازگشت به خانه اش در یکی از محله‌های شهر اراک ناگهان ناپدید شد . در ادامه خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی استان مرکزی ناپدید شدن وی را اطلاع دادند.

با تحقیق از این خانواده مشخص شد پسر آنها به دختری علاقه‌مند بوده و حتی چند بار به خواستگاری وی رفته اما با مخالفت خانواده او روبه‌رو و چند بار نیز توسط پدر این دختر تهدیدشده بود. بنابراین احتمال می‌دهند گم شدن پدرشان کار این خانواده باشد .

در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی به خانه تنها مظنون پرونده اعزام شدند که معلوم شد او همزمان با ناپدید شدن مرد میانسال به مکان نامعلومی رفته و کسی از وی خبری ندارد. در ادامه تحقیقات وبا بررسی‌های محلی مشخص شد تنها مظنون پرونده روز حادثه همراه دو مرد دیگر، مرد میانسال را ربوده‌اند.

تحقیقات پلیس برای نجات گروگان میانسال و دستگیری سه آدم‌ربای فراری ادامه داشت تا این‌که ماموران با گذشت پنج روز از وقوع این آدم‌ربایی سرنخ‌هایی از آدم‌ربایان در یکی از روستاهای اطراف استان خوزستان به‌دست آوردند و برای نجات گروگان و دستگیری آدم‌ربایان به آنجا اعزام شدند. کارآگاهان پس از محاصره خانه روستایی و با ورود به آنجا، مرد ربوده شده را در حالی که با دست و پای بسته در اتاقی زندانی شده بود، نجات دادند. اما از آدم‌ربایان خبری نبود.

گروگان پس از رهایی گفت: پسرم به دختری علاقه‌مند بود و پدر این دختر همراه دو مرد، مرا ربود تا با تهدید پسرم او را از تلاش برای ازدواج با دخترم منصرف کند. با اطلاعات به‌دست آمده از این گروگان ماموران همچنان در استان خوزستان در جستجوی سه آدم ربا بودند تا این که متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.

سرهنگ سیدنورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره هشدار داد: افراد به جای اقدامات خودسرانه که پایانی تلخ برای آنها دارد، بهتر است از راه‌های قانونی وبه کمک بزرگان فامیل مشکلشان را حل کنند. در این پرونده اقدام خودسرانه متهم در گروگان گرفتن مردی، زندانی شدن خودش رادر پی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها