آیت الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

برخی برای رسیدن به نمایندگی مجلس میلیاردی خرج می‌کنند

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد داوطلبان نمایندگی مجلس که براساس رأی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نشده است می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۸

براساس این اطلاعیه، داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز نشده در صورت تمایل می‌توانند از امروز تا سه‌شنبه از ساعت 8 تا 16 در تهران به ورزشگاه تختی در بزرگراه بسیج بلوار هجرت و در مراکز استان‌ها به محل‌های تعیین‌شده از سوی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مراجعه و پس از تکمیل فرم شکایت، رسید دریافت کنند.

در همین حال تسنیم دیروز به نقل از منابع غیررسمی با بیان این‌که از میان 12هزار و 123 نفری که برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده بودند، بیش از 900 نفر در طول روند بررسی صلاحیت‌ها انصراف داده‌اند، نوشت: این منابع غیررسمی می‌گویند از تعداد باقیمانده، حدود یک‌سوم ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات اسفند صلاحیتشان احراز شده، یک‌سوم به‌طور قطعی صلاحیتشان برای این انتخابات رد شده و یک‌سوم دیگر نیز تاکنون مشمول عدم‌احراز شده‌اند. این خبر از سوی مقامات رسمی تائید نشده است.

خبرگزاری صداوسیما دیشب به نقل از شورای نگهبان اعلام کرد که 42 درصد داوطلبان تائید صلاحیت شده، صلاحیت 30 درصد احراز نشده و 25 درصد هم ردصلاحیت شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها