پنجاه و نهمین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 روز شنبه 26 در ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و در همان زمان قابل برداشت است.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۰
یارانه‌‌ نقدی امشب واریز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: پنجاه و نهمین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 روز شنبه 26 در ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و در همان زمان قابل برداشت است.

براساس قانون بودجه امسال، سقف منابع توزیع نقدی یارانه 39هزار میلیارد تومان است که دولت باید برای تأمین منابع لازم، حدود 6میلیون نفر را از مجموع 76میلیون نفری که یارانه دریافت می‌کنند، حذف کند؛ تا امروز یارانه نقدی 3میلیون نفر از افراد پُردرآمد کشور حذف شده و شمار حذف شدگان به نصف رقم 6میلیونی که در قانون بودجه آمده رسیده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چند روز گذشته اعلام کرد: براساس ماده 4 آیین‌نامه اجرایی از ماده 7 قانون هدفمند سازی یارانه‌ها، تمامی هموطنان بیشتر از 18 سال سن که دارای شماره ملی بوده اما تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند، موظفند حداکثر تا تاریخ 15 بهمن سال جاری اقدامات لازم را برای دریافت کارت ملی انجام دهند، درصورت عدم‌ تعیین تکلیف وضعیت کارت ملی مربوطه، پرداخت یارانه این افراد از بهمن سال جاری متوقف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها