انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ - قطر

ایران با غلبه بر چین حریف ژاپن شد

موتور شاگردان خاکپور دیر روشن شد

شکست امیدهای ایران مقابل قطر

تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک مقابل قطرِ میزبان تن به شکست داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۲
شکست امیدهای ایران مقابل قطر

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل قطر در دومین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو که از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شده بود، تن به شکست 2 بر یک داد.

احمد علا (35) و عبدالکریم حسن (56) گل‌های تیم قطر را وارد دروازه محمدرضا اخباری کردند. در این دیدار روزبه چشمی در دقیقه 69 پنالتی را که توسط ارسلان مطهری کسب شده بود، از دست داد و دروازه‌بان تیم قطر به خوبی ضربه کاپیتان تیم ایران را مهار کرد. علی کریمی نیز در دقیقه 1+90 روی پاس خوب مهدی ترابی توانست اختلاف را کم کند تا شاگردان محمد خاکپور حسرت پنالتی گل نشده را بخورند.

در این دیدار محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، حسین کنعانی، وحید حیدریه، علیرضا نقی‌زاده، علی کریمی، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، ماهان رحمانی و ارسلان مطهری از ابتدا در ترکیب تیم امید قرار گرفتند. میلاد کمندانی و مهدی ترابی در دقیقه 62 به ترتیب جای ماهان رحمانی و میلاد محمدی را گرفتند.

تیم قطر با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و ایران نیز سه امتیازی و در رتبه دوم جدول باقی ماند. سوریه با سه امتیاز و چین بدون امتیاز تیم‌های سوم و چهارم گروه A هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
-
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
۰
۰
موتورشان رالیگ گرم كرده،راننده ندارند.اگراین تیم دست مربی قطربودبه تیم قطرچندین گل می زد.منتقدین كی روش كه این تیم راهدایت می كنندحتمأبازی زیبایی رادیدند
امیر
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
۰
۰
بسمه تعالی
اینجور كه مشخص شد ارزوی رفتن تیم فوتبال امید ایران به المپیك چهارسال دیگر اضافه شد از دولتی سره یك گروه ...و ... كه جمع شدند تا ملت ایران را شرمنده كنند. دست شما اقایان خاكپور و مایلی كهن و كاشانی درد نكنه. شماها را هیچ وقت این ملت نخواهد بخشید. اما صحبتم با مسئولین فدراسیون فوتبال هست نگذارید همین بلا را سر تیم ملی بیاورند محكم در مقابل این اشخاص بایستید دهان مربیانی كه بر علیه تیم ملی و كادرفنی ان حرف میزنند را ببندید. شما مسئول هستید. اگر نمی خواهید این مطلب را چاپ كنید حتما برای این افراد ارسال كنید تا بدانند ملت چه فكری میكند
امیر
زرشك
-
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
۰
۰
تیم مون میبازه خیالی نیست ؛مهم رای اوردن علی كفشیانه ؛خاكپور قهرنكنه و....خلاصه دور همیم دیگه
ول كن بابا از چیزای خوب بگو؛
چهل سال پیش رفتیم المپیك چی شده قهرمان شدیم پس ولش خودتو ناراحت نكن ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها