مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

ملاقات ژاوی و نکونام +تصاویر

مسابقات انتخابی المپیک - قطر

عنابی‌ها دومین حریف ایران شدند

تیم فوتبال امید ایران در حالی فردا در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف قطر میزبان می‌رود که این دیدار یکی از کلیدهای اصلی صعود به المپیک محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۹
عنابی‌ها دومین حریف ایران شدند

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم فوتبال امید ایران که در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک توانست با دو گل تیم سوریه را شکست بدهد، در دومین دیدار از ساعت ۲۰ فردا جمعه و در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف قطر میزبان خواهد رفت.

قطری‌ها هم در دیدار نخست خود در این مسابقات موفق شدند تیم چین را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهند و آمادگی خود را به رخ دیگر مدعیان بکشند.

از این مسابقه می‌توان به عنوان یکی از کلیدهای اصلی کسب سهمیه المپیک در این رقابتها یاد کرد چرا که قطری‌ها با پشتوانه تماشاگرانشان در این مسابقات حضور می‌یابند و همین موضوع کار را برای تیم‌های دیگر سخت می کند. آنها در نخستین بازی در حالی که یک گل از حریفشان عقب بودند در نهایت باخت را با برد عوض کردند.

از سوی دیگر شاگردان خاکپور هم در گام نخست برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند و کارشناسان فوتبال قطر را به تحسین واداشتند. روزنامه‌های قطری در حالی پوشش خبری گسترده‌ای از این مسابقات داشته‌اند که لابه‌لای این اخبار می‌توان به هشدار کارشناسانشان نسبت به بازی با ایران توجه کرد.

به عنوان مثال «بدر بلال» بازیکن سابق تیم ملی قطر به بازیکنان امید این کشور هشدار داده که توانایی‌های فنی و تکنیکی بازیکنان ایران بسیار بالاست و قطری ها باید مراقب پاس های در عمق ایران باشند.

پیروزی در این مسابقه می تواند برای ایران یک گام بزرگ برای رسیدن به مرحله بعدی باشد.

این مسابقه تقابل اندیشه‌های محمد خاکپور با «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی قطر هم هست و باید دید که در نهایت کدام مربی اندیشه‌اش را به تیم مقابل تحمیل می‌کند.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های سوریه و چین به مصاف هم خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها