ابر مرد زندگی یک زن

هفته قبل در مورد زنان عنکبوتی صحبت کردیم؛ آنهایی که می‌دانند چطور در خانه، تارهای محبت خود را بتنند تا همسرشان راهی جز گرفتار شدن در عشق و محبت‌شان نداشته باشد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۲
ابر مرد زندگی یک زن

به گزارش جام جم آنلاین،گفتیم وقتی خانمی می‌خواهد در قلب همسرش حکمرانی کند، نباید به دنبال به دست آوردن حکمرانی در زندگی خانوادگی باشد و بزرگ‌ترین سلاح زن، توانایی او در محبت کردن و تحت تاثیر قرار دادن عاطفی است.

درست است که باید در هر کاری اعتدال را رعایت کرد، اما این به آن معنی‌ نیست که محبت‌های زنانه احتکار شود که نکند مردان ظرفیت نداشته باشند.

مفصل با خانم‌ها به صورت در گوشی در این مورد صحبت کرده‌ایم که چگونه ششدانگ قلب همسر را به دست بیاورند، اما نوبتی هم باشد نوبت قطب دیگر این ارتباط است‌.

این بار کمی درمورد مردانی صحبت کنیم که ابر مرد زندگی همسرشان می‌شوند. آنهایی که جسم و روح همسر خود را تصرف می‌کنند و تکیه‌گاه خانواده هستند.

این مردان چه ویژگی دارند که حتی در روزگاری که خیلی نقش‌ها سر جای خودشان نیستند، همچنان مرد باقی مانده‌اند و همسرشان عاشقانه دوست‌شان دارد؟

اگر شما به عنوان یک مرد به دنبال جواب این سوال هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

* زنان به دنبال مردی با ویژگی‌های مردانه هستند، درست است که این روزها خانواده‌های زن سالار رو به افزایش است و خانم‌ها در پی تصاحب کارهای مردانه حتی حاضرند گاهی به خود آسیب برسانند و سختی‌های زیادی را تحمل کنند.

اما در نهایت هر زنی دوست دارد مرد زندگی‌اش مقتدر و قابل تکیه کردن باشد. احساس کند از او حمایت می‌شود و کسی هست که مانند ابر مرد قصه‌های کودکی‌اش، آن وقت که باید سر برسد، می‌آید و کارها را سرو سامان می‌دهد.

* چه کسی گفته است‌ فقط خانم‌ها باید به خودشان رسیدگی کنند؟ داشتن یک اندام مردانه، استفاده از عطر، رسیدگی به وضعیت موها و تنوع در لباس‌های خانگی چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد.

اگر جلسه مهم کاری داشته باشید، با چه ظاهری حاضر می‌شوید؟ یادتان باشد همسر ‌و دیدار‌های‌تان مهم‌ترین جلسات زندگی‌تان را شامل می‌شوند.

این‌که یک مرد بداند چطور لباس بپوشد که هم آراسته باشد و هم مردانه، توانایی و هنر کمی نیست.

* زنان دوست دارند ‌ در رابطه زناشویی دیده شوند، حس کنند‌ همسرشان برای این رابطه و لذت بردن او وقت می‌گذارد، برایش مهم است ‌همسرش نیز به اوج لذت برسد و تمام این کارها را عاشقانه انجام می‌دهد.

در این صورت هر بار رابطه زناشویی به عاشق‌تر شدن زن می‌انجامد؛ چیزی که اگر مردی حواسش به آن نباشد و تنها به خودش فکر کند، ممکن است به مرور به سرد مزاجی زن منجر شود.

* یک ابر مرد نمی‌خواهد از همسرش چیزی بسازد شبیه ‌ مادرش یا هر تصویر ایده‌آل دیگری که در ذهن دارد. چنین مردی به جای آن‌که به دنبال خیال و رویا باشد، با واقعیت کنار می‌آید، همسرش را همان‌طور که هست می‌پذیرد و دوست دارد.

اما همیشه برای گفت‌وگو ‌ و ارتقای رابطه‌شان وقت می‌گذارد. می‌داند ‌ امر و نهی در این خصوص جواب نمی‌دهد پس روش صحیح انتقاد کردن را بلد است و با این روش بسیاری از خواسته‌هایش را در طول زمان به دست می‌آورد.

* مردی می‌تواند ابر مرد زندگی همسرش باشد که بپذیرد مرد و زن شریک یکدیگر می‌شوند. وقتی شوهر از صمیم قلب زنش را شریک زندگی‌اش ببیند، تصمیم‌گیری را به یک کار مشترک بدل می‌کند.

چنین مردی، شوهری است که درباره آنچه برای زنش از همه مهم‌تر است فکر می‌کند و مصمم است ‌ روند تصمیم‌گیری را در این جهت هدایت کند.

اگر زن نیز عاشق شوهرش باشد، به آنچه برای شوهرش از همه چیز مهم‌تر است فکر می‌کند و در نهایت، بهترین تصمیم را می‌گیرد.

اگر شما جزو آن دسته مردانی هستید که تصمیم گیری به صورت مشترک را در خانه غیرممکن می‌دانید، تا ابر مرد زندگی همسرتان بودن‌فاصله زیادی دارید.

* همه مردان دوست دارند ‌ شوهر خوبی برای همسر خود باشند و همسرشان از بودن در کنارشان احساس رضایت کند؛ اما این امر به‌خودی‌خود حاصل نمی‌شود، بلکه مرد باید در رفتارها و برخوردهایش با همسر، اموری را رعایت کند تا همسرش او را به‌عنوان یک شوهر خوب بشناسد.

بد نیست شما به عنوان نزدیک‌ترین شخص زندگی همسرتان از او بخواهید تا بگوید شوهر خوب در نظرش به چه معناست؟ از او بخواهید ‌ خواسته‌هایش را باشما در میان بگذارد.

شما ابر مرد زندگی واقعی و رویاهایش هستید پس به همان اندازه بزرگ باشید و قابل تکیه.

ندا داوودی

ضمیمه چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها