دولت در لایحه بودجه 95 پیشنهاد داد

افزایش حقوق کارکنان در سال آینده؛ 12درصد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین :

کاش دولت به موقع لایحه بودجه را ارائه می داد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: با تاخیر ارائه لایحه بودجه 95 به مجلس متاسفانه نظمی را که دولت در دو سال گذشته در ارائه به موقع لایحه بودجه به مجلس داشت به هم ریخت.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۶
کاش دولت به موقع لایحه بودجه را ارائه می داد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اعلام اینکه قرار بود سه شنبه گذشته لایحه بودجه تقدیم مجلس شود به جام جم آنلاین گفت : دولت یازدهم بعد از 12 سال توانسته بود بی نظمی را که در ارائه لایحه بودجه به مجلس بوجود آمده بود در دو سال گذشته نظم دهد اما جای تاسف دارد که امسال دولت نتوانست این رویه را ادامه دهد و بی جهت ارائه لایحه بودجه با تاخیر روبرو شد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا ممکن است این تاخیر به دلیل همزمانی ارائه برنامه ششم توسعه باشد اظهار کرد : ظاهرا اینگونه به نظر می رسد اما نمی تواند خیلی به برنامه ارتباط پیدا کند و دلیل موجهی نیست. دولت می توانست لایحه بودجه سال آینده را نیز بر اساس برنامه پنجم ارائه دهد و راه دیگر اینکه الزامات بودجه ای برنامه ششم را به مجلس آورده و سریعتر تصویب کند.

این نماینده مجلس با اشاره به ویژگی های لایحه بودجه سال آینده کشور تصریح کرد: فقط دو تا سه صفحه احکام در این لایحه وجود دارد و مابقی آن عدد و رقم است که با این کار آرزوی چندین ساله قانونگذاران تحقق خواهد یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که بودجه سال 95 کاملا عملیاتی و لایحه برنامه ششم توسعه نیز بصورت کامل در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

جعفرزاده پیش بینی کرد: بودجه و برنامه ششم توسعه یکی از بهترین لوایح بودجه و برنامه ای پس از انقلاب باشد.

خبرنگارجام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها