آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در غیاب ستاره های محروم

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری در حالی پیگیری خواهد شد که بانک سرمایه و پیکان تعدادی از بازیکنان خود را به علت محرومیت در اختیاز ندارند.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۳
آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در غیاب ستاره های محروم

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادوارده 200 شهید والیبالیست، روز چهارشنبه 16 دیماه با پنج مسابقه در شهرهای تهران (دو دیدار)، آمل، تبریز و گنبد پیگیری خواهد شد.

تیم های شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان مسابقه هفته پانزدهم خود را 9 دیماه برگزار کردند که شهرداری ارومیه سه بر صفر به پیروزی رسید و به صورت موقت در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت و هنوز هم در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
خانه والیبال تهران ساعت 15 روز چهارشنبه میزبان نخستین مسابقه این هفته خواهد بود و تیم والیبال پیکان تهران که با 33 امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد به مصاف ثامن الحجج خراسان می رود. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود پیکان به پایان رسید.
ثامن الحجج خراسان که اکنون با 22 امتیاز از هفت برد در جایگاه ششم جدول این رقابت ها قرار دارد، هفته چهاردهم در مسابقه ای سنگین و در حالی که در ست های اول و دوم پیروز شده بود، در سه ست دیگر مغلوب بانک سرمایه شد تا تنها یک امتیاز به دست آورد، اما این تیم نشان داد که از آمادگی خوبی برخوردار است و گرفتن سه امتیاز از ثامن برای پیکانی ها کار آسانی نخواهد بود. پیکان در شرایطی در این مسابقه میزبان است که فرهاد قائمی، ورمیگلیو و سال افزون را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

دومین مسابقه شهر تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر، حکم شهرآورد دارد و از ساعت 17 در خانه والیبال تهران آغاز می شود که بانک سرمایه مهدوی، موسوی، مباشری و محمودی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین کامبیز یعقوبی مربی این تیم نیز از نشستن بر روی نیمکت محروم می باشد، میزبان دیگر تیم تهرانی سایپا خواهد بود. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود بانک سرمایه به پایان رسید و شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه برای رسیدن به صدر جدول حتما باید سایپا را شکست دهند تا در پایان این هفته صدر جدول را دوباره از آن خود کنند. بانک هم اکنون با 35 امتیاز از 12 برد در جایگاه دوم است.
شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا نیز که لیگ سنگینی را پشت سر می گذارند در هفته چهاردهم مغلوب ارومیه شدند و از این شهر به تهران می آیند و بانک سرمایه نیز از مشهد به تهران آمده است، بنابر این از نظر شرایط دوری در بین هفته چهاردهم و پانزدهم یکسان هستند اما بانکی ها انگیزه بیشتری دارند زیرا در مشهد بازی باخته را تبدیل به پیروزی کردند و اگر این هفته هم برنده شوند، صدرنشین خواهند شد.

تیم والیبال متین صالحین ورامین که با 25 امتیاز از 8 برد در رتبه چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد، در هفته پانزدهم در سالن المپیک گنبد میهمان بازرگانی جواهری این شهر خواهد بود که این دیدار از ساعت 15 و 30 دقیقه َآغاز می شود.
تیم بازرگانی که اکنون در رتبه دهم قرار دارد، برای قرار گرفتن در هشت تیم لیگ برتر مبارزه خواهد کرد اما متین برای بهبود جایگاه خود تلاش می کند تا در مرحله نخست پلی آف کار راحت تری داشته باشد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود متین در ورامین انجام شد.

سالن شهید اقدمی تبریز میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر است که از ساعت 17 بین دو تیم شهرداری تبریز و آلومینیوم المهدی هرمزگان برگزار می شود.
تبریزی ها در حال حاضر با 23 امتیاز از هشت برد در جایگاه پنجم و المهدی با 10 امتیاز از دو برد در رتبه یازدهم است. شکست در این مسابقه امید بندرعباسی ها را برای صعود تیمشان به مرحله پلی آف کمرنگ تر می کند و اگر آنان بخواهند در زمره هشت تیم قرار گیرند، دیگر نباید امتیاز از دست دهند.

پنجمین و آخرین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار می شود و کاله مازندران از آرمان ورزشی اردکان پذیرایی خواهد کرد. کاله مازندران که با پیروزی در هفته چهاردهم به جمع هشت تیم برتر آمد، در تلاش برای ماندن در بین هشت تیم است و در دیدار با آرمان ورزشی از این نظر برایش اهمیت زیادی دارد، زیرا آرمان تیم نهم جدول است و در صورت پیروزی جایگزین این تیم در رتبه هشتم خواهد شد.
تیم های کاله و آرمان از نظر تعداد برد در عدد شش برابر هستند اما در امتیاز، کاله 20 و آرمان 16 است که اگر آرمان پیروز این مسابقه شود باز هم در جدول صعود خواهد کرد و رتبه هشتم را به دست می آورد.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15: خانه والیبال
پیکان تهران – ثامن الحجج خراسان

تهران، ساعت 17: خانه والیبال
بانک سرمایه – سایپای تهران

آمل، ساعت 17: سالن پیامبر اعظم (ص)
کاله مازندران – آرمان ورزشی اردکان

تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی
شهرداری تبریز – آلومینیوم المهدی هرمزگان

گنبد، ساعت 15 و 30: سالن المپیک
بازرگانی جواهری گنبد – متین صالحین ورامین

لازم به ذکر است دیدار بازرگانی جواهری گنبد و متین صالحین ورامین به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها