باز هم پای یک بازی خیریه به میان آمد و باز هم بازی های قهر و آشتی علی دایی و علی کریمی شروع شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۰
باز هم بازی قهر و آشتی علی دایی و علی کریمی

به گزارش جام جم آنلاین ، بازی دوستانه روز پنجشنبه که میان تیم‌های ستارگان ایران، هنرمندان و منتخبین خراسان برگزار می‌شود قرار است برای دختران معلول مجموعه همدم باشد. در واقع عواید حاصل از این بازی به حساب این موسسه واریز خواهد شد.

خداداد عزیزی که یکی از بانیان این مسابقه خواهد بود در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: «دوست داشتیم فردوسی‌پور هم باشد اما به دلیل مشغله کاری در روز برگزاری مسابقه، وی عذرخواهی کرد و قطعا حضور نخواهد داشت. مهدوی‌کیا خارج از ایران و در آلمان است، عابدزاده نیز در آمریکا به سر می‌برد. با علی کریمی رابطه خیلی خوبی دارم اما متاسفانه مشکلاتی که کریمی و دایی دارند مانع حضور کریمی شد. به رسم ادب و کسوت، از دایی خواستیم تا در این بازی حضور داشته باشد. باید ممنون باشیم از دایی و منصوریان که با وجود اینکه باید همراه تیم‌هایشان در اردو باشند قبول دعوت کردند. »

دعواهای دایی و کریمی در زمان برگزاری بازی های خیریه بیش از هر زمان دیگری به چشم می آید یعنی وقتی که یکی از آنها نمی خواهد در آن بازی با دیگری همبازی شود. قهر و آشتی های این دو کماکان ادامه دارد. فقط ای کاش این دو جای مناسب تری را برای قهر و آشتی های خود پیدا می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها