با محمداسحاق بلوچی‌نسب، خواننده موسیقی نواحی

هیچ شغلی جز موسیقی نداریم

روز گذشته تالار وحدت میزبان برگزاری نشست‌های دو گروه موسیقی بود؛ گروه موسیقی کامکارها که در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌رود و گروه «آیهان» که از گروه‌های فعال موسیقی فولکلور آذربایجان است.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۵

به گزارش جام‌جم، در نخستین نشست، هوشنگ کامکار سرپرست گروه کامکارها گفت: جشنواره موسیقی فجر در سال‌های گذشته حرفه‌ای نبود و هر کسی می‌توانست در آن شرکت کند. در حالی که معنای جشنواره این است که با اهمیت‌ترین اتفاقات در آن رخ دهد.

سرپرست گروه کامکارها ادامه داد: گروه کامکارها امسال به‌عنوان شرکت‌کننده در جشنواره سی ‌و یکم انتخاب شده است و ما هم سعی کرده‌ایم زیباترین و شادترین قطعاتمان را در این جشنواره برای مردم روی صحنه ببریم. این اجرا حقیقتا یکی از بهترین کارهای گروه کامکارهاست و ما هم نام این کنسرت را «شادمانه‌های کامکارها» گذاشته‌ایم.

او همچنین اضافه کرد: ما برای اجرا در جشنواره فجر، پرتحرک‌ترین و جذاب‌ترین قطعاتمان را انتخاب کرده‌ایم که شامل دو بخش فارسی و کردی خواهد بود.

اردوان کامکار، یکی از دیگر اعضای گروه هم که قرار بود در این نشست حاضر باشد، به گفته برادرش از آلودگی تهران فرار کرده و نتوانسته بود به این نشست بیاید. کامکارها با همراهی بهداد بابایی نوازنده و آهنگساز 26 بهمن در تالار وحدت روی صحنه می‌روند.

سپس نشست گروه موسیقی «آیهان» برگزار شد. این گروه قصد دارد 11 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود. در این نشست، هاشم اسلامیان خواننده گروه یادآور شد: در موسیقی حضور دارم تا فرهنگ خودم را زنده نگه دارم.

او همچنین گفت: برای برگزاری این کنسرت خیلی سلیقه به خرج دادیم و امیدواریم با توجه به نوع برنامه‌هایی که برای این کنسرت در نظر گرفته‌ایم، بتوانیم برنامه مخاطب‌پسندی را به مخاطبان نشان دهیم. این در حالی است که ما در این کنسرت، تقریبا نیمی از آلبوم جدید را برای تماشاگران اجرا می‌کنیم که در همه این قطعه‌ها تنظیم‌های جدید با فضایی جدید ارائه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها