فتنه 88 هزینه سنگینی بود که توسط کسانی که خواب‌های آشفته‌ای برای ایران، نظام و انقلاب دیده بودند و نیز فریب خوردگانی که کلاه سرشان رفته بود، به ملت ایران تحمیل شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۵
9دی، نمایش قدرت انقلاب در عبور از بحران‌ها

در جریان فتنه 88 کشور دست‌خوش حوادثی تلخ شد که نشان داد دشمن آرزوی ناامن‌سازی کشورمان را دارد.

در برابر خسارت‌هایی که جریان فتنه به کشورمان وارد کرد، 9 دی ظرفیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عبور از بحران‌ها را به نمایش گذاشت و بحق، ملت ایران در این زمینه خوش درخشید. در چنین روزی، مردم با حضور به موقع خود و خلق حماسه‌ای به یادماندنی نشان دادند که از بصیرتی بالا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی برخوردارند و حاضر به سکوت در برابر فتنه‌گران نیستند.

هرچند برخی معتقدند نباید به گذشته و اتفاقات تلخ آن بازگشت اما به نظر می‌رسد که اتفاقا باید داستان حوادث فتنه 88 و قیام مردم در 9 دی زنده بماند تا سرمایه بزرگ کشور در حفاظت ازکشور و تقابل با فتنه‌های آینده مورد توجه قرار گیرد و از بحران‌های احتمالی دیگر، پیشگیری شود.

واقعیت این است که در روز نهم دی، مردم ایران آب پاکی را روی دست بیگانگان ریختند و در روزی که عاشورای انقلاب بود، دشمنان را ناکام گذاشتند تا انقلاب اسلامی، عزت‌مندانه قدرت مردمی خود را به نمایش گذاشته و به بدخواهان نشان دهد که خواب‌های آشفته علیه ایران تعبیر نخواهد شد.

محمدرضا باهنر - نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها