دو برادر مواد فروش که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح گسترده در محدوده فلاح تهران می‌کردند، در عملیات پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۸
برادران مواد فروش تهران دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، در پی اطلاع ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبنی بر اینکه دو برادر مواد فروش اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح گسترده در محدوده فلاح تهران می کنند پرونده ای در این خصوص و به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات گسترده پلیسی از سر گرفته شد و با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و شیوه های نوین پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرک بهاران شناسایی و مراتب به مقام قضایی منعکس شد.

پس از اخذ مجوز قضایی ماموران اقدام به عملیات گسترده کردند و ابتدا درصدد دستگیری یکی از برادران که «اردشیر» نام داشت و در بیرون از منزل به عنوان «به پا و عامل مراقب» ایستاده بود ، برآمدند که وی اقدام به درگیری و مقاومت در برابر مامورین نمود اما در نهایت باتلاش مامورین مهار و سپس دستگیر گردید.

در ادامه مامورین اقدام به ورود و بازرسی منزل نموده که برادر و همدست دیگر متهم «هوشنگ» که داخل منزل بوده نیز اقدام به مقاومت نمودند و سعی داشتند آثار جرم را امحاء نمایند که دستگیر و طی بازرسی به عمل آمده از منزل مقدار تقریبی 25کیلو گرم تریاک با لفاف کشف و ضبط شد.

متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شدند که در خلال انتقال متهمان به منظور فرار از چنگال قانون و جهت تطمیع ماموران وظیفه شناس پلیس پایتخت پیشنهاد پرداخت 500 میلیون ریال رشوه به مامورین نمودند که مامورین ضمن امتناع از پذپرش آن مراتب را به مقام قضایی و سلسله مراتب فرماندهی منعکس کردند و مقرر شد به جهت سنگین شدن پرونده مجرمیت متهمان بصورت پرداخت مبلغ ۲۳ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت کارت به کارت صورت پذیرد که باهماهنگی قضایی و سلسله مراتب فرماندهی مبلغ مذکور اخذ و پس از صورتجلسه ضمیمه پرونده متهمان شد.

در نهایت متهم دیگر پرونده به هویت «رامین» که اقدام به مشارکت درپرداخت رشوه نموده بود نیز دستگیر شد.

سرهنگ محمد بخشنده، رئیس خبر مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: از متهمان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ ایران توقیف و هر سه متهم بهمراه آلات مکشوفه به مقر پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها