مرد سالخورده‌ای که با فریب خانواده دو مرد متجاوز به بهانه نجاتشان از مجازات مرگ، به کلاهبرداری 130 میلیون تومانی دست زده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۰
کلاهبرداری 130 میلیون تومانی به بهانه نجات 2 متجاوز از اعدام

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش خانواده یک مرد زندانی با حضور در شعبه 12 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 شهرستان شیراز از دو مرد به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: پسرم و مرد جوان دیگری به اتهام ربودن و آزار و اذیت زنان دستگیر شده و پس از محاکمه در دادگاه به اعدام محکوم شده‌اند. هر کاری انجام دادیم تا شاید حکم اعدام فرزندمان شکسته شود و به حبس محکوم شود، موفق نشدیم. چند هفته پیش به طور اتفاقی و زمانی که بعد از ملاقات با پسرم از زندان خارج می‌شدم با مرد 60 ساله‌ای روبه‌رو شدم که مدعی بود دوستان با نفوذی در دیوان عالی کشور دارد که می‌تواند به کمک آنها فرزند اعدامی من و همدست او را از مرگ نجات دهد. وی اضافه کرد: چند روز بعد همراه خانواده همدست پسرم نزد این مرد رفتیم. او مدعی شد در برابر دریافت مبلغ 130 میلیون تومان می‌تواند مقدمات توقف این حکم و تبدیل آن به حبس را فراهم کند. 130 میلیون تومان را از طریق یک واسطه به مرد 60 ساله دادیم، اما پس از آن، او و همدستش متواری شدند.

سیدمحمدجواد شجاع، بازپرس شعبه 12 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 شهرستان شیراز در این باره گفت: یکی از مجرمان که 60 سال دارد پس از ارتکاب جرم دستگیر و شریک وی که وجوه را دریافت کرده متواری است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها