عاملان جنایت در شب یلدای پایتخت، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۰
قتل مرد میانسال در شب یلدا

به گزارش جام‌ جم ، ساعت 20 و 40 دقیقه آخرین شب پاییز امسال اهالی خیابان مخبر جنوبی در بزرگراه محلاتی هنگام عبور از خیابان با جسد خونین مرد همسایه روبه‌رو شدند. صاحب سوپرمارکت محله در تماس با اورژانس و پلیس موضوع را اطلاع داد.

با حضور ماموران اورژانس در محل مرد 48 ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل و تحقیقات از سوی ماموران کلانتری غیاثی آغاز شد.

یکی از شاهدان حادثه در بازجویی‌ها به ماموران گفت: دقایقی قبل مرد همسایه از پارک خارج شد تا به خانه برود که دو پسر موتورسوار سد راه او شدند. پسر جوانی که کلاه نقابدار به سر داشت، از پشت سر چند ضربه چاقو به هادی زد و با کمک همدستش از محل فرار کرد.

هادی پس از اصابت چاقو حدود صد متر به سمت خانه‌شان رفت و یک دفعه روی زمین افتاد. با اظهارات شاهد ماجرا درحالی که تحقیقات برای شناسایی دو موتورسوار ناشناس آغاز شده بود، مسئولان بیمارستان از مرگ مرد میانسال به علت خونریزی شدید خبر دادند.

با اعلام موضوع به بازپرس جنایی، او دستور حضور تیم جنایی در بیمارستان و محل درگیری را صادر کرد. پزشک جنایی نیز با معاینه جسد، علت مرگ را اصابت سه ضربه عمیق چاقو به پشت مقتول اعلام کرد.

با قتل مرد 48 ساله تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی به دستور سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها