یک تهیه کننده و کنسرت گذار پاپ پس از اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری یک کنسرت پاپ توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۰
این آخرین کنسرت امسال گروه «سون» است

رسول ترابی تهیه کننده و کنسرت گذار گروه «سون» درباره این اجرا و کلیت این برنامه گفت: «کنسرت پنجشنبه و جمعه ١٧ و١٨ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در چهار سانس برگزار می‌شود.

همه تلاش تیم برگزار کننده برنامه این است که یکی از بهترین اجراهای این گروه در تهران روی صحنه برود.» ترابی در ادامه افزود: « ما اجرای پاییزه نداشتیم چون تمرکز گروه روی آلبوم و ویدیوها و قطعات جدیدشان باشد و همچنین طی تصمیمات گروهیتصمیم گرفتیم که اجرای تابستان را هم محدود کنیم تا گروه «سون» که همه انگیزه کاری‌شان ارایه بهترین‌ها به مخاطباشان است، تمرکز بیشتری روی تولید آثار جدید داشته باشند. قطعا حاصل این تلاش‌ها در آثار جدید این گروه قابل توجه خواهد بود.»

ترابی در ادامه صحبت‌هایش نیز گفت: «این کنسرت جزو کامل‌ترین و متفاوت‌ترین‌های سون خواهد بود. از اجرای گروه تا کارگردانی و نورپردازی و طراحی صحنه. نکته ویژه این کنسرت هم این است که دوستداران گروه در این کنسرت شاهد اجرای آثار جدید گروه خواهند بود و البته این کنسرت آخرین اجرای زمستانی گروه سون نیز هست.»

به گزارش «موسیقی ما»، گروه «سون» تا کنون دو آلبوم «واست می‌میرم» و «دوستت دارم» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و سال 91 با حضور و نقش آفرینی در سریال «زمانه» و خواندن چند قطعه برای این سریال توانستند بار دیگر نظرها را به خود جلی نمایند. جدیدترین کنسرت این گروه به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی» و تهیه کنندگی رسول ترابی 17 و 18 دی ماه در تهران روی صحنه خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها