فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌گفت: یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) نمایان شده است.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۱
مدافعان حرم عرصه را برای ‌داعش ‌‌تنگ کرده‌اند‌

سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در پیامی به خانواده شهید حبیب روحی چوکامی که در مراسم سوم این شهید در مسجد جامع چوکام قرائت شد اظهار کرد: درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت.

وی با سلام بر پدران و مادران، همسران، فرزندان و تمام بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز، افزود: رتبه و شأن معنوی بازماندگان شهدا به تعبیر مقام معظم رهبری بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار این بزرگواران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در راه تکلیف و صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود حماسه آفریدند، حماسه‌ای که در عرصه عاشورای حسینی (ع) ادامه یافت و امروز پرچم پر افتخار کربلا و ایثارگران عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

جعفری متذکر شد: در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده، شما به حق توانستید ندای لبیک یا حسین (ع) را با بیزاری جستن از آنها و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی کرده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر‌صفت با تشکیل لشکر جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ کنید.

رزمندگان اسلام ریشه تکفیری‌‌ها را می‌خشکانند

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در مراسم مذکور گفت: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آمدند که نخست ریشه و مظاهر تشیع را بخشکانند و بعد اسرائیل تکفیری، وهابی و سلفی را در جهان اسلام تشکیل دهند.

سردار دریادار یکم علی‌اکبر خراطیان تصریح کرد: یقین بدانید شهید روحی‌ها همان‌گونه که نگذاشتند به حرم اهل بیت (ع) آسیبی برسد، ریشه تکفیری‌ها و آل‌سعود را می‌خشکانند.

وی با اشاره به اینکه شهید حبیب روحی چوکامی در لشکر قدس سپاه قدس گیلان خدمت می‌کرد، یادآور شد: شهید روحی چوکامی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خورموسی انتقال پیدا کرد و پس از مدتی به جبهه دفاع از حرم اعزام شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهدا را انتخاب شده خواند و بیان کرد: حضور در جبهه‌ها و شهادت اتفاقی نیست بلکه با اراده خداوند شهدا برگزیده می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها