رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

استقرار ۲۵ هزار تیم در ۱۱۰ نقطه برفگیر

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح زمستانه پلیس خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ هزار تیم و ۵۶ هزار نفر در ۱۱۰ نقطه برفگیر کشور حضور فعال دارند.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۳
استقرار ۲۵ هزار تیم در ۱۱۰ نقطه برفگیر

سردار تقی مهری صبح امروز همزمان با آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راهور در سراسر کشور که در پیست آبعلی برگزار شد، گفت: رزمایش ترافیکی زمستانه از امروز تا پایان ۲۳ اسفندماه سال ۹۴ در سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و پلیس با به کارگیری حداکثر توان اجرایی و عملیاتی خود قصد دارند برای تسهیل در رفت‌وآمد و همچنین مدیریت احتمالی حوادثی که در گردنه‌ها و نقاط کوهستانی به وجود می‌آید حضور داشته و وقوع این حوادث را به حداقل تقلیل دهند.

سردار مهری ادامه داد: این رزمایش نشانه همدلی و همکاری همه خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم با تدابیری که اتخاذ شده، تمام تیم‌های امدادی و پلیس در نقاط خاصی که معمولا برفگیر و کوهستانی است و طی سالهای گذشته جزو نقاط حادثه‌خیز معرفی شده‌اند، حضور چشمگیر داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، خدمت در راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی را خدمتی بدون تعطیلی و شبانه‌روزی برشمرد و افزود: فلسفه وجودی حضور نیروها در راهداری و پلیس راهور، خدمت به مردم است و با تدابیری که از مدتها قبل درباره مدیریت مسافرت‌ها و همچنین ترددها در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر انجام شده، نتیجه‌ای جز کاهش تلفات جاده‌ای و پیشگیری از حوادث احتمالی نخواهد داشت.

به گزارش مهر، وی به رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای برفگیر را دارند توصیه کرد قبل از مسافرت حتما اخبار و حوادث راه‌ها و وضعیت جوی را از طریق سامانه راهور ۱۲۰ رصد کرده و حتما در طول مسیر به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه طرح‌ها و برنامه‌های پلیس راهور دنباله‌دار خواهد بود، افزود: ۱۱۰ نقطه برفگیر در سراسر گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی کشور شناسایی و نقطه‌گذاری شده‌اند و با توجه به پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم و همچنین با همکاری دستگاه‌های حاضر و ناظر در اجرای رزمایش ترافیکی طرح زمستانه، ۲۵ هزار تیم در قالب ۵۶ هزار نفر نیروی عملیاتی در رده‌های عملیاتی و امدادرسانی از پلیس راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو، پیش‌بینی‌های لازم برای زمستان سرد و پربارش سال ۹۴ را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها