رئیس سازمان صدا و سیما با تأکید بر افزایش تولیدات رسانه‌ای داخلی، گفت: تأمین برنامه خارجی دیگر از اولویت‌های سازمان صدا و سیما نیست.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۴
ارتقای کیفیت برنامه‌ها اولویت رسانه ملی

دکتر محمد سرافراز در بازدید از بخش‌های تأمین برنامه خارجی و مونیتورینگ رسانه ملی به خبرنگار جام‌جم گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هشیاری در برابر جنگ نرم دشمن و همچنین افزایش روزافزون شبکه‌های خارجی به‌ویژه شبکه‌های فارسی زبان، رویکرد سازمان صدا و سیما افزایش کیفی و کمی تولیدات رسانه‌ای داخلی است.

وی افزود: ما وظیفه داریم تأمین برنامه شبکه‌های رسانه ملی را داخلی انجام دهیم نه خارجی، لذا کیفیت تولیدات داخلی باید ارتقا یابد تا بتوان مخاطب خود را حفظ کرد.

دکتر سرافراز در این بازدید با تأکید بر استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های موجود در بخش مونیتورینگ سازمان، تصریح کرد: شبکه‌هایی که به طور مستقیم، مخاطب فارسی‌زبان را چه در داخل و چه خارج ازکشور هدف گرفته و برنامه‌سازی می‌کنند باید تحت رصد هوشمند و دائمی قرار گیرند.

رئیس رسانه ملی یادآورشد: شبکه‌های رقیب باید فهرست شوند و خط کاری و برنامه‌سازی آنها، به عنوان مثال در موضوع انتخابات مجلس آینده، مورد بررسی و تحلیل محتوایی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها