یکی دیگر از عجایب ورزش ایران

تیمی که 2 امتیاز به لیگ برتر بدهکار شد!

تیمی که در لیگ برتر والیبال ایران بدون امتیاز به کار خود ادامه می دهد با جریمه فدراسیون والیبال دو امتیاز بدهکار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۸
تیمی که 2 امتیاز به لیگ برتر بدهکار شد!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون والیبال ، تیم های گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر و متین دامغان در لیگ دسته یک دو امتیاز خود از دست دادند و 200 میلیون ریال جریمه شدند.
بر اساس تبصره 12 آیین نامه سازمان لیگ باشگاه هایی که در رقابت های رده سنی نوجوانان یا جوانان تیم ندهند، دو امتیاز از تیم بزرگسالان آنها کسر می شود و 200 میلیون ریال نیز جریمه می شوند.
بر همین اساس و به دلیل اینکه باشگاه گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر نوجوانان شرکت نکرد، دو امتیاز از تیم بزرگسالانش کسر می شود و 200 میلیون ریال نیز جریمه شد که باید حداکثر تا 22 آذرماه پرداخت کند. نکته بسیار جالب این است که گوهرکویر زاهدان تنها تیم بدون امتیاز لیگ برتر والیبال است و در واقع دو امتیاز به فدراسیون بدهکار شده است. این تیم در حال حاضر بدون امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و با این تصمیم دو امتیازی که در آینده به دست آورد، به این تیم تعلق نخواهد گرفت.
همچنین باشگاه متین دامعان در لیگ دسته یک نوجوانان تیم معرفی نکرده است، بنابر این دو امتیاز از تیم بزرگسالان این باشگاه که در لیگ دسته یک فعال است، کسر می شود و 200 میلیون ریال جریمه شده است که حداکثر باید تا 22 آذرماه پرداخت کند.
متین دامغان در گروه سوم دور مقدماتی لیگ دست یک بازی می کند و در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه سوم این گروه است که دو امتیاز خود را از دست خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها