با وجود توقف در انتشار آلبوم اول عماد طالب‌زاده، این خواننده پاپ اکنون در حال سپری‌کردن مراحل تنظیم و تولید دومین آلبوم موسیقی خود است.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۸
آلبوم طالب‌زاده در مراحل پایانی است

کامبیز طاهری مدیر برنامه عماد طالب‌زاده در خصوص توقف اولین آلبوم عماد طالب‌زاده گفت: آلبوم اول عماد طالب‌زاده مجوز ترانه، موسیقی و آنچه که لازم بود را دریافت کرد و در مرحله پایانی که باید مجوز حراست را دریافت می‌کرد به واسطه حواشی اخیر خوانندگان پاپ، فعلا متوقف شده است و هنوز هم تلاش برای دریافت مجوز ادامه دارد.

وی افزود: ما تمامی مراحلی که برای رفع این ممنوعیت بود را گذرانده‌ایم اما چون هیچ یک از شرکت‌های پخش موسیقی ایران و از طرفی در داخل کشور قوانین کپی‌رایت رعایت نمی‌شود، ما نمی‌توانیم از حقوق‌مان دفاع کنیم و مانع انتشار آثارمان در این سایت‌ها مانند سایت رادیو جوان شویم که همین امر باعث سوء تفاهم مسئولان موسیقی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی همچنین در رابطه با آلبوم جدید عماد طالب‌زاده گفت: فضای آلبوم دوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم، قدری متفاوت‌تر از آلبوم اول است. تنوع قطعات به لحاظ موضوعی و ریتم است. در این آلبوم که آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده عماد طالب‌زاده است، پوریا حیدری، هومن نامداری، هومن آزما، به عنوان تنظیم‌کننده و محمد عباسی، علی بحرینی و... به عنوان ترانه‌سرا همکاری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها