دختر جوان زمانی که با مرد شیاد در سایت همسریابی آشنا شد، تصور نمی‌کرد سرنوشت شومی در انتظارش باشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۸
پایان دوستی مرگبار در سایت همسریابی

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی برای رازگشایی از مرگ دختر 24 ساله‌شان درخواست کمک کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: دخترم یک سال پیش با مردی نامزد کرد و قرار بود با هم ازدواج کنند اما آنها در پی اختلافاتی از هم جدا شدند. بعد از آن دخترم دچار افسردگی شد و بعد از چند ماه حالش بهتر شد. او بعد از بهبود نسبی دوباره دچار افسردگی شد و این بار با خوردن قرص دست به خودکشی ‌زد.

دخترم در مدت کوتاهی سه بار با خوردن قرص خودکشی کرد که هر بار او را سریع به بیمارستان رسانده و نجات دادیم اما آخرین بار در خانه نبودیم و او به دلیل شدت مسمومیت جان سپرد.

وی اضافه کرد: ابتدا من و همسرم گمان می‌کردیم علت مرگ دخترمان بر اثر افسردگی بوده اما چند روز پیش از طریق دوستان دخترم متوجه شدیم تصاویر خصوصی او در لاین، تلگرام و واتس آپ منتشر شده است .همین موضوع ما را به شک انداخت که مرگ دخترمان بر اثر خودکشی ناشی از افسردگی نبوده، بلکه به دلیل انتشار عکس‌هایش بوده است.

رازگشایی از مرگ مرموز دختر جوان

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای رازگشایی از علت مرگ این دختر آغاز شد تا این‌که ماموران رد مردی را که عکس‌های خصوصی دختر فوت شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، به دست آوردند. با شناسایی هویت این مرد که کارمند یک شرکت بود، وی دو روز پیش دستگیر و با انتقال به پلیس فتای استان خراسان‌رضوی، مدعی شد دختر جوان را نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی عکس‌های او را منتشر کرده است.

اعتراف متهم

تحقیقات از این مرد 22ساله ادامه داشت تا این که وی روز گذشته اعتراف کرد در مرگ دختر جوان نقش داشته است. متهم پرونده در اظهاراتش گفت: من در سن پایین به اجبار خانواده‌ام ازدواج کردم و بعد هم صاحب فرزند شدیم. در این سال‌ها به دلیل مسائل و مشکلات زندگی، هیچ وقت احساس جوانی نکرده بودم بنابراین به دنبال فردی می‌گشتم تا با او دوست شوم و ارتباط احساسی با وی برقرار و مشکلاتم را فراموش کنم. تصمیم گرفتم در یک سایت همسریابی عضو شوم. پس ازدو ماه در آنجا با دختر جوانی که عضو سایت همسریابی بود، آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. بعد از چند ماه وانمود کردم هزینه‌های ارتباطمان در سایت همسریابی بالا رفته و بهتر است برای کاهش این هزینه‌ها در لاین، واتس آپ و تلگرام ارتباط برقرار کنیم.

وی اضافه کرد: در ادامه اعتماد دختر جوان را جلب کردم. او درباره گذشته و زندگی‌اش با من حرف زد و همان موقع بود که متوجه شوم او از نامزد سابقش جدا شده است.

متهم تصریح کرد: در ادامه ارتباطمان توانستم از دختر جوان عکس‌های خصوصی بگیرم و از او خواستم باید با من ارتباط پنهانی داشته باشد اما خواسته‌ام را نپذیرفت و تهدیدم کرد از من شکایت می‌کند. زمانی که او ارتباطش ر ا با من قطع کرد و به خواسته‌ام توجهی نکرد، تصاویر خصوصی‌اش را در لاین، واتس آپ و تلگرام منتشر کردم. گمان نمی‌کردم با این کار باعث شوم او خودکشی کند و جانش را از دست بدهد.

زنگ خطری برای زنان و دختران

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این‌باره گفت: با اعتراف متهم، وی روانه زندان شد. با توجه به این که احتمال دارد متهم افراد دیگری را نیز در دام سیاه خود گرفتار کرده باشد، تحقیقات پلیس از وی ادامه دارد.

وی با هشدار به دختران جوان از آنها خواست به‌راحتی فریب دوستی‌های اینترنتی در فضای مجازی و سایت‌های همسریابی را نخورند و اطلاعات، مسائل خانوادگی و عکس‌های خصوصی خود را در اختیار افراد غریبه‌ای که در این گونه فضاها حضور دارند، قرار ندهند؛ زیرا افراد سودجو در فضای مجازی با هویت‌های جعلی درکمین هستند تا با فریب دختران و زنان جوان، جان و مال و شرافت آنها را به خطر بیندازند و این زنگ خطرجدی برای خانواده‌هاست که باید آن را جدی بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها