دیگر از شنیدن نام رونالدو و مسی به عنوان برترین بازیکنان جهان خسته شده ایم. این دو اکنون باید باور کنند در شرایط فعلی در صدر برترین های دنیا قرار ندارند.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۴
چه کسانی برترین بازیکنان جهان هستند؟

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از goal، با وجود بازیکنان بی نظیری همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی چه کسی به این فکر می کند بازیکن دیگری می تواند برترین بازیکن جهان باشد؟ این دو در سال های اخیر فراز و نشیب زیاد داشته اند اما با وجود این کماکان خود را به عنوان برترین بازیکنان جهان ثابت کرده اند و توپ طلا را به سلطه خود در آورده اند.

اما اکنون اوضاع برای هر دوی آنها متفاوت تر از هر زمان دیگری است. مسی به تازگی پس از مدت ها یک مصدومیت را پشت سر گذاشته است و رونالدو نیز آن رونالدوی همیشگی نیست. اکنون و با توجه به این اوضاع باید به یک سوال بسیار مهم پاسخ بدهیم، چه کسی برترین بازیکن جهان است؟

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما بر اساس آمار و ارقام نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا و توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ را باید برترین بازیکنان کنونی جهان قلمداد کنیم.

مولر که شب گذشته یکی از دو گل پیروزی بخش تیمش مقابل هرتابرلین در بوندسلیگا را به ثمر رساند رکورد قابل توجهی از خود در زمینه گلزنی وگلسازی در این فصل به جای گذاشته است. او در 9 بازی اخیر خود برای تیم ایالت باواریا هشت گل زده است و تنها مقابل آرسنال در مرحله رفت گروهی لیگ قهرمانان اروپا که توام با شکست تیمش بود موفق به گلزنی نشد.

از آن سو نیمار ستاره برزیلی بارسلونا نیز آمار خود را روز به روز بهتر می کند. وی در 22 بازی اخیر تیمش 16 مرتبه موفق به گلزنی شده است.

هر چند در شرایط فعلی لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا از توماس مولر بهتر به نظر می رسد اما آمار و ارقام نشان می دهد مولر در کنار نیمار برترین بازیکن کنونی جهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها