با دکتر علی‌اصغر جعفری، معاون سرمایه انسانی رسانه ملی

چابک‌سازی الزاما به معنای کوچک‌سازی نیست

معاون سرمایه انسانی صداوسیما تاکید کرد

بهره گیری کیفی از نیروها هدف الگوی جدید نیرو در رسانه ملی

معاون سرمایه انسانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: سیاست سازمان در اجرای الگوی جدید نیروی انسانی،تعدیل نیرو نیست بلکه در صدد بهره گیری از نیروهای کیفی هستیم.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۵
بهره گیری کیفی از نیروها هدف الگوی جدید نیرو در رسانه ملی

دکتر علی اصغر جعفری در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت:فرایند اجرای الگوی جدید سازمانی در راستای چابک سازی، به کار گیری نیروی انسانی در مشاغل مرتبط با عناوین شغلی متناسب با کارایی و بهره مندی بهینه از توانمندی افراد است؛لذا مازاد نیرو در الگوی جدید به معنای تعدیل نخواهد بود و از این افراد تا پایان خدمت با همان عنوان شغلی به کار گرفته می شوند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات جامعی از نیروهای شاغل بدون رابطه استخدامی و در تمامی مراکز در قالب خرید خدمات در اختیار داریم گفت: طرح پالایش اطلاعات این دسته از کارکنان در حال انجام است که در آینده از طریق شرکت در آزمون به صورت قراردادی استخدام می شوند و پذیرفته نشدگان آزمون، بیمه خواهند شد.

جعفری از طرح آزمایش 10 ساله جذب خبر داد و گفت: ساز و کاری پیش بینی شده است که به ازای هر بازنشسته، از طریق آزمون و تأمین نیرو از دانشگاه صدا و سیما با اولویت بومی سازی فارغ التحصیلان دانشگاه؛ پست های خالی را پر کنیم.

بازنشستگی پیش از موعد هم از جمله موضوعاتی بود که معاون سرمایه انسانی در این باره گفت: برادران به شرط سابقه 20 سال و خواهران 15 سال لیکن مشروط به اینکه در عنوان شغلی آنان کمبودی نباشد می توانند درخواست خود را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها