مرد ۳۲ ساله‌ای که ضمن انتشار عکس‌های غیر اخلاقی و خلاف عفت عمومی، اقدام به فروش فیلم‌های مبتذل در فیس بوک می‌کرد توسط مأموران پلیس فتا استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۱
عامل فروش فیلم‌های مبتذل در فیس‌بوک دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که در فضای سایبر از طریق شبکه اجتماعی «فیس بوک» اقدام به انتشار و فروش فیلم های مبتذل می کرد.

سرهنگ سید موسی حسینی در این باره گفت: کارشناسان این پلیس هنگام رصد فضای مجازی متوجه صفحه ای در شبکه اجتماعی فیس بوک شدند که ضمن انتشار عکس های غیر اخلاقی و خلاف عفت عمومی، اقدام به فروش فیلم های مبتذل نیز می کرد.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از دیدن صفحه، اقدامات فنی را آغاز کرده و ضمن تشکیل پرونده قضایی، کمتر از 48 ساعت موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: متهم فردی 32 ساله است که در بازجویی های ابتدایی نسبت به اتهام وارده ابراز بی اطلاعی کرد اما پس از دیدن مستندات و ادله دیجیتال، به جرم خود اقرار و اعمال خود را دلیل بر بی تجربگی خود عنوان کرد.

سرهنگ حسینی ضمن تاکید بر اقتدار پلیس فتا در شناسایی مجرمان فضای سایبر،‌ افزود: تلاش و کوشش مستمر کارشناسان این پلیس نسبت به رصد و شناسایی جرایم در فضای مجازی منجر به محیطی نا امن برای مجرمان شده به گونه ای که بسیاری از مجرمان بلافاصله پس از اقدام به اعمال مجرمانه، دستگیر و تحویل مقام قضایی می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها