شمارش معکوس برای اخراج رافائل بنیتس از رئال مادرید آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۸۸۰۴
فرار زین الدین زیدان از هیاهوی سانتیاگوبرنابئو

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، شکست چهار بر صفر مقابل بارسلونا آن هم در سانتیاگو برنابئو سنگین تر و وحشتناک تر از آن بود که هواداران تحمل کنند. صبر پرز رییس جاه طلب باشگاه نیز تمام شده است و به این ترتیب بنیتس فاصله ای تا اخراج ندارد. در واقع هر لحظه ممکن است خبر اخراج وی از سوی رسانه های اسپانیایی اعلام شود. کریستیانو رونالدو ستاره رئالی ها نیز به پرز اولتیماتوم داده که از بین وی و بنیتس باید یکی را انتخاب کند!

با تمام این حواشی یک نام بسیار به رئال مادرید نزدیک شده است و او کسی نیست جز زین الدین زیدان که از سه سال پیش به این طرف به عنوان سرمربی آتی رئال مادرید معرفی می شود. سرمربی شدن او اما در تیم کهکشانی پایتخت خبر عجیبی نیست. بسیاری منتظر او بودند. حالا نوبت سرمربی شدن او رسیده اما همین که شایعات درباره مربی گری او در رئال بیشتر شد خود وی این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت که برای قبول سرمربیگری آماده نیست.

زیدان که عالی ترین مدرک مربیگری فوتبال اروپا را دارد در صورت انتخاب به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید کار بسیار سختی خواهد داشت. رئال حتی رتبه دوم جدول را هم از دست داده است و بدتر از آن یک شکست وحشتناک مقابل بارسلونا را هم تجربه کرده. زیدان راهی طولانی برای بلند کردن رئال در پیش رو خواهد داشت بنابراین ترجیح می دهد در شرایط فعلی سرمربی این تیم نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها