اختصاصی جام جم آنلاین از یک مناسبت خاص

10 آذر روز مجلس به پاس تکریم شهید مدرس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

56هزارمعلم درس نمی دهند ولی حقوق می گیرند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : دستکم 56 هزار معلم استخدامی وزارت آموزش و پرورش در کشور بدون انجام یک ساعت تدریس حقوق دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۳
56هزارمعلم درس نمی دهند ولی حقوق می گیرند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز شنبه در آئین معرفی سرپرست فرمانداری نوشهر ، بی برنامگی مسئولان دوره های گذشته در استخدام نیروهای بومی در ادارات و نهادها را علت اصلی بروز چنین مشکلاتی در کشور دانست و افزود : چنین وضعیتی در کشور یک آسیب است .

وی ادامه داد : به عنوان نمونه در بخش کجور نوشهر عده ای از معلمان غیربومی جذب آموزش و پرورش منطقه شده اند و پس از استخدام و مدت کوتاهی فعالیت اقدام به دریافت انتقالی به دیگر مناطق استان کرده اند.

احمدی لاشکی گفت : اکنون وضعیت به گونه ای است که آموزش و پرورش منطقه با کمبود شدید نیروی آموزشی رو به رو است اما در مناطق دیگر مازندران شاهد تراکم نیرو هستیم که بسیار اسفبار است.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس افزود : خوشبختانه این مشکلات در دولت یازدهم حل شده است و در زمان حاضر تعدادی از پرستاران و معلمانی که قرار است بزودی در ادارات این مناطق به کارگرفته شوند از نیروهای بومی هستند.

احمدی لاشکی همچنین در این نشست از مسئولان ذیربط بویژه معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران خواست تا برای ارتقاء سی سنگان نوشهر به بخش اقدامات لازم را انجام دهند .

وی با اظهار این که در گذشته برای این کار برنامه ریزی های لازم صورت گرفت ، گفت : سزاوار نیست بخش مرکزی نوشهر با جمعیتی دستکم 60 هزار نفر ، شرق منطقه سی سنگان را هم پوشش دهد و اهالی مجبور شوند با پیمودن مسافت زیادی برای دریافت خدمات به شهرنوشهر بیایند.

در این جلسه که با حضور معاون سیاسی استاندار مازندران برگزار شد ، علی شادمان به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی و از خدمات محمدعلی قمی اویلی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها