بیست‌وپنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور فردا آغاز می‌شود

آب؛ مهم‌ترین درخواست سمنانی‌ها از روحانی

مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری سمنان گفت: دوربین های ثبت تخلف سرعت در بلوارهای شهید نوروزی و شهید اخلاقی سمنان نصب شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۴
نصب دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای دورن شهری سمنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، احسان کاشی گفت: بلوارهای شهید نوروزی و شهید اخلاقی سمنان از بلوارهای پرتردد هستند و چندین آموزشگاه و مدرسه و بیمارستان در حاشیه آن قرار گرفته اند و با توجه به رشد چشمگیر تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده در آنها و تلفات مالی و جانی ناشی از حوادث به خاطر سرعت بالای خودروها، نصب این دوربین ها در این دو بلوار برنامه ریزی شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، شهرداری ها موظفند تجهیزات کنترل ترافیک را در نقاط حادثه خیز نصب کنند و شهرداری سمنان بر همین اساس، تصمیم بر نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت با هدف آرام سازی ترافیک در این محورها گرفت.

مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری سمنان اظهار کرد: براساس قانون، سرعت مجاز خودروها درون شهرها 60 کیلومتر است و پلاک خودروهایی که بیش از 60 کیلومتر سرعت داشته باشند توسط این دوربین ها ثبت و با همکاری پلیس راهور، برای تخلف آنان اعمال قانون می شود.

کاشی خاطرنشان کرد: خرید و نصب این دوربین ها دو میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه داشت و در مرحله بعدی نیز مرکز کنترل ترافیک با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها