رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد

۵ دلیل گرانی طلا در بازار

کشتی آرای در گفت و گو با جام جم آنلاین :

وقایع پاریس باعث گران شدن طلا شد

جام جم آنلاین: قیمت جهانی طلا که چند وقتی است روند نزولی خود را در بازارهای جهانی آغاز کرده ، با گشایش بازارهای جهانی در روز دوشنبه حکایت از تاثیر پذیری اش از حوادث پاریس داشت ، به طوریکه در پی انفجار صورت گرفته در شب جمعه گذشته یورو به نزدیکی کمترین ارزش خود در برابر دلار از آوریل سقوط کرد و بازار جهانی طلا نیز با افزایش قیمت روبروشد .
کد خبر: ۸۵۶۶۹۴
وقایع پاریس باعث گران شدن طلا شد

محمد کشتی آرای رییس اتحادیه صنف طلا وجواهر در این باره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت : حوادث پاریس بر روی بازار جهانی طلا تاثیر گذاشته و باعث شد تا هر اونس طلا در بازار های جهانی نسبت به روز گذشته 10 دلار افزایش یابد .

وی افزود: بازار امروز تهران نیز ازوقایع اتفاق افتاده متاثر شده و این تاثیردرساعات اولیه برروی قیمت ها بیشتر مشهود بود و باعث شد تا قیمت هر سکه به حدود 921 هزار تومان برسد اما در ساعات بعدی با کاهش قیمت دلار ، قیمت سکه نیز با 5 هزار تومان کاهش به 916 هزار تومان نزدیک شد .

کشتی آرای قیمت دلار را نیز برروی قیمت سکه اثر گذار دانست و گفت : به نظر می رسد صحبت های صورت گرفته توسط مسئولان بانک مرکزی درباره عرضه دلار و دوام نداشتن قیمت های بالای ارز برروی قیمت دلار تاثیر گذاشته و باعث کاهش قیمت سکه دربازار نیز شده است .

به گفته رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر امروز در بازار تهران هر گرم طلای 18 عیار 93 هزار و 700 تومان و هر مثقال طلای 18 عیار 429 هزار و 800 معامله شد .

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها